رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی مشهد از تعریض و بهره‌برداری از پل کشف‌رود مشهد تا پایان سال خبر داد.

تعریض پل کشف‌رود مشهدمقدس با اعتبار ۴ میلیاردی

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی فیضی اظهار داشت: در مناطق کم برخوردار مشهدمقدس، سازندگی و عمران با اجرای پروژه‌های متعدد در جریان است.

رئیس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی مشهد بیان کرد: مجموعه آبی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در منطقه محروم مشهد در حال احداث است و ۴.۷ میلیارد تومان اعتبار نقد برای شتاب در اجرای این پروژه در سال ۹۹ در نظر گرفته شده است.

فیضی افزود: کانال جمع‌آوری سطحی پنجتن ۵۲ با ۳۰۰ میلیون تومان، روکش آسفالت شهرک ابرار با ۲۵۰ میلیون تومان، کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی پنجتن و آسفالت معابر فرعی پنجتن با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان، اجرای پیاده‌روسازی بولوار طبرسی شمالی همراه با کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی با ۸ میلیارد تومان اعتبار، پیاده‌روسازی خیابان میثم شمالی با ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار و ... از پروژه‌های در حال اجرای این منطقه است.

عضو شورای شهر مشهدمقدس اظهار داشت: پل کشف‌رود در انتهای پنجتن با بیش از ۴ میلیارد اعتبار در حال تعریض است که تا پایان سال تکمیل خواهد شد و دسترسی جمعه بازار شهید شوشتری نیز در سال آینده ایجاد می‌شود.

فیضی بیان کرد: حاشیه شهر محدوده گسترده‌ای است که پروژه‌های متعدد و بزرگی در این محدوده در حال احداث است همچنین امروز احداث تقاطع غیرهمسطح مصلی آغاز می‌شود و طی ۱۴ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: تسنیم

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.