۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
کد خبر: 691384

البرز- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز با بیان اینکه تلفات در شبکه برق این استان از ۴/۱۲ درصد به ۸/۱۰ درصد کاهش یافته است گفت:بیش از نیمی از تلفات شبکه برق البرز غیرفنی است.

کاهش تلفات شبکه برق در البرز

به گزارش قدس آنلاین، بهنام بیات در نشستی خبری که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: تلفات غیر فنی برق شامل استفاده غیر مجاز برخی افراد وصنوف است که با تشکیل گشت های بازرسی درصدد جمع آوری وبرخورد با آنها هستیم.

وی با بیان اینکه این شرکت درایام دهه مبارک فجر هفت میلیارد تومان پروژه تامین برق در استان را به سرانجام رسانده است گفت: برق رسانی به واحدهای مسکن مهر، تامین روشنایی معابر و مبلمان شهری ازمهمترین پروژه های تکمیلی سال جاری است.

این مسئول در ادامه گفت: بیش از ۹۵ درصد مشترکان نسبت به پرداخت قبوض خود به موقع اقدام می کنند و مردم این باور را دارند که تمام این مبالغ مربوط به قبوض به خزانه واریز می شود، در عین حال پنج درصد دیگر شامل دستگاه های دولتی و دانشگاه ها هستند که انتظار می رود آنها نیز به موقع مطالبات شرکت برق را پرداخت کنند.

بیات با اشاره به اینکه بیشترین  مصرف برق البرز مربوط به بخش خانگی است گفت: صنعت ۳۰ درصد، تجاری ۱۲ درصد، کشاورزی ۱۱.۶۶درصد، فضای سبز، پارک ها و فضاهای عمومی ۱۰.۵ درصد و مصارف دیگر ۲ درصد  را شامل می شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز به ورود این شرکت در موضوع تولید برق خورشیدی پرداخت و گفت: توسعه  انرژی های خورشیدی در دستور کار قجدی ما قرار دارد و سرمایه گذاران بخش خصوصی  می توانند در استان البرز به  طرح های انرژی خورشیدی ورود کنند.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان البرز خریدار برق تولیدی سرمایه گذاران است ودر این راستا  اکنون یک واحد۶۵۰ کیلوواتی برق خورشیدی  در نظرآباد فعال  است و قطعه زمینی در محدوده اشتهارد  برای طرح انرژی خورشیدی اختصاص یافته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.