البرز- معاون استاندار و فرماندار کرج از بهره برداری ۶۹ پروژه عمرانی در بخش های مختلف در این شهرستان همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

بهره برداری از ۶۹ طرح شهرستان کرج در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، غفور قاسم پور در جمع خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر گفت: دهه فجر امسال در شهرستان کرج ۶۰ طرح دولتی با اعتبار ۱۰۶ میلیارد تومان آماده بهره برداری خواهد بود که بخشی از آن‌ها با حضور استاندار محترم به خط افتتاح می‌رسد.

وی افزود: تعداد طرح‌های بخش خصوصی ۹ طرح با اعتبار ۷۳ میلیارد تومان است که بطور مستقیم برای ۷۱ نفر اشتغالزایی خواهد شد.

فرماندار کرج مهمترین طرح‌های آماده افتتاح شهرستان کرج را در حوزه توسعه راه‌ها عنوان کرد و گفت: فاز اول آزاد راه تهران – شمال با هزار میلیارد تومان اعتبار در بخش دولتی فجر ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک استان البرز و شهرستان کرج از حیث دسترسی به راه‌های مواصلاتی کشور، افزود: با بهره برداری از این طرح‌های ملی نه تنها ساکنان استان البرز و شهر کرج که مردم ایران از خدمات این طرح‌ها در حوزه راه و گردشگری بهره‌مند خواهند شد.

فرماندار کرج گفت: افتتاح طرح باغ موزه دفاع مقدس استان البرز در شهرستان کرج از دیگر طرح‌های مهم حوزه فرهنگی بشمار می‌رود که در فجر ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: افتتاح مدرسه، مجموعه‌های ورزشی، اجرای طرح‌های هادی در روستاهای شهرستان کرج، راه اندازی مراکز بهداشت و سلامت خانواده، بهره برداری از نیروگاه خورشیدی در شرق کرج، اجرای طرح‌های آبخیزداری و کنترل سیلاب، بازسازی راه‌ها و روشنایی معابر مهم شهرستان کرج، راه اندازی گلخانه‌های آموزشی و تحقیقاتی از دیگر طرح‌هایی است که فجر ۹۸ در جهت خدمت رسانی تقدیم مردم شریف شهرستان کرج خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.