مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: لیست فیلم‌های مشهد بعد از تهران کامل‌ترین لیست جشنواره است.

مشهد بعد از تهران، کامل‌ترین لیست فیلم‌های جشنواره را دارد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر جعفر مروارید  در حاشیه اولین روز جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه مشهد که به نظر ما قطب دوم کشور است و گفت‌وگوهای مفصلی که با آقای دکتر انتظامی، معاونت سینمایی تهران انجام شد، همان لیست تهران، لیست مشهد نیز هست و بعد از تهران مشهد کامل‌ترین لیست را دارد.

وی افزود: هر چه از شروع جشنواره بگذرد، فیلم‌های خوش‌ساخت با انتخاب مردم مشخص می‌شود، استقبال بیشتر خواهد شد و هر اثر بازخوردهای خودش را در فضای عمومی خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن ابراز خوشحالی از آغاز این جشنواره و اشاره به حضور موثر مردم در این جشنواره گفت: سینمای آفریقا سینمای منتخب اصحاب رسانه است و ما امسال شاهد حضور دسته‌جمعی اصحاب رسانه هستیم.

مروارید بیان کرد: فرایندی که منتهی به افتتاحیه جشنواره شد،  بسیار طاقت‌فرسا بود. جریان ارسال فیلم‌ها از تهران به مشهد صورت می‌گیرد و ستاد کل جشنواره متمرکز در تهران است، تهیه‌کنندگان انتظاراتی دارند که جنبه تجاری نیز دارد و صرفا جنبه‌ فرهنگی و هنری مدنظر نبوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ما با شهردار نیز جلسات متعددی داشتیم و شهرداری نیز در این امر بسیار کمک کرد که ابتدا سینمای آفریقا، هویزه و اطلس و پس از آن دیگر سینماها به لیست اکران افزوده شد.

مروارید بیان کرد: قاعدتا مشکلاتی نیز در پخش‌ها به وجود می‌آید که ان‌شاءالله با همکاری تهران تلاش می‌کنیم امسال از این قبیل مشکلات نداشته باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.