به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) ۷۵ عنوان کتاب را با موضوع انقلاب اسلامی در دو حوزه کودک و نوجوان و بزرگسال منتشر کرده است.

انتشار ۷۵ عنوان کتاب با موضوع انقلاب اسلامی توسط انتشارات به نشر

به گزارش قدس آنلاین،  مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)  گفت: گفتمان انقلاب اسلامی و اشاعه و بیان ارزش‌های آن یکی از سرفصل‌های اصلی تولید کتاب در به‌نشر است که این انتشارات به صورت جدی آن را دنبال می‌کند.

وی افزود: به‌نشر در سال‌های اخیر، ۷۵ عنوان کتاب را در زمینه تاریخ انقلاب، ارزشهای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ویژه نوجوانان و جوانان، دانشجویان و بزرگسالان در قالب روایت، رمان، داستان کوتاه، شعر  و... منتشر کرده است.

سعیدی با اشاره به انتشار کتاب «روز برمی‌خیزد» با موضوع ادبیات انقلاب اسلامی افزود: این اثر به قلم مصطفی فعله‌گری نویسنده و منتقد ادبی نوشته شده است و سرگذشت یک زندانی سیاسی اهل اندیشه  را در روزگار حکومت پهلوی بیان می‌کند که آرزوی نگارش زندگی یکی از زندانیان سیاسی نامدار جهان را در سر دارد و در این جست‌وجو، به ضرورت نوشتن کتابی درباره امام موسی کاظم(ع) می‌رسد.

وی ادامه داد: کتاب «سندهایی برای محاکمه دوباره شیخ» نیز از جدیدترین آثار به‌نشر با موضوع انقلاب به قلم حسن احمدی نوشته شده است.

به گفته سعیدی، این اثر روایتگر خاطرات، مبارزات، شکنجه‌ها و تبعید آیت‌الله مهدی شاه‌آبادی از شخصیت‌ها و مبارزان برجسته انقلاب اسلامی علیه حکومت شاهنشاهی است.

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) تصریح کرد: مجموعه ۲۲ جلدی «یک روایت معتبر»، «بیداری»، «رویای آق تاریم»، «دشت یاغی‌ها»، «آدم‌های غلط»، «خلوت مدیر»، «تیغ و تاج»، «رانت، فرهنگ سیاسی تبعی و اقتدارگرایی در ایران (۱۳۵۶- ۱۳۳۲)» و «آژان برازنده» از دیگر آثار انقلابی به‌نشر در بخش عمومی و بزرگسال است.

وی مجموعه ۱۲ جلدی «در هوای انقلاب»، «بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران: امام خمینی (ره)»، مجموعه شعر «عطر خنده امام»، مجموعه ۱۲ جلدی «شاه فراری شده»، مجموعه شعر «روح سبز ما، بهار ما، سلام»، مجموعه چهار جلدی «قصه‌های امام خمینی(ره) و بچه‌ها»، مجموعه‌های شعر «خبر ناگهان پخش شد» و «تاج شاه و کلاه»  را از دیگر آثار انقلابی به‌نشر عنوان کرد که ویژه کودکان و نوجوانان در قالب کتاب‌های پروانه منتشر شده است.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.