خبرگزاری آسوشیتد پرس تأیید کرد حکم بازداشت سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه که به جرم جاسوسی برای عربستان در دانمارک بازداشت شدند، تا ۲۷ فوریه تمدید شده است.

دانمارک مدت بازداشت عناصر تروریست الاهوازیه را تا ۲۷ فوریه تمدید کرد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، خبرگزاری آسوشیتد پرس امروز چهارشنبه در خبری تأیید کرد حکم بازداشت سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه که به جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی عربستان متهم هستند، تا ۲۷ فوریه و تا پیش از برگزاری جلسه محاکمه در دانمارک تمدید شده است.

پیشتر رسانه‌ها گزارش داده بودند در پی حضور روز سه شنبه این متهمان در دادگاهی در نزدیکی شهر «راسکیلد» دانمارک که با حضور قاضی «جان لارسن» و در پشت درهای بسته برگزار شد، دادگاه حکم بازداشت این افراد را تمدید کرد.

گفتنی است این سه عضو گروهک تروریستی الاهوازیه، روز دوشنبه در شهر «ریگستد» واقع در ۶۰ کیلومتری جنوب غربی کپنهاگ، پایتخت دانمارک به اتهام جاسوسی از افراد و شرکت‌ها از سال ۲۰۱۲ و به مدت ۶ سال برای عربستان، بازداشت شدند.

این گروهک در سال ۱۹۹۹ از سوی برخی افراد مرتبط با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس در اروپا اعلام موجودیت کرد و مقر آن در لندن است.

عناصر الاهوازیه در شهریور سال گذشته و در جریان رژه نیروهای مسلح ایران، در اقدامی تروریستی مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز را به رگبار بستند که در پی این حادثه، شماری از هموطنانمان شهید و زخمی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.