استاندار خراسان رضوی گفت: معین‌های اقتصاد مقاومتی همزمان با فعالیتی که انجام می‌دهند، باید آثار فرهنگی از کارکرد خود بر جای بگذارند.

معین‌های اقتصاد مقاومتی باید آثار فرهنگی از اقدامات خود بر جای بگذارند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه معین‌های فرهنگی استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان سرعت قابل قبولی دارد و علاقمندان بسیاری در بستر آن مسوولیت توسعه و توانمندسازی استان را برعهده گرفته‌اند.

وی با اشاره به اهداف منشور فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی افزود: اهمیت الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی زمانی دیده می‌شود که اقدامات فرهنگی هم پیوست کار شده باشد، البته باید توجه داشت که مسئله فرهنگ عام است و کل مباحث هنری، دینی و مذهبی را در بر می‌گیرد.

رزم‌حسینی با اشاره به کارکردهای سازنده نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی یک نهاد مردم پایه است که بدون هزینه دولت اداره می‌شود و فعالیت‌های خوبی تاکنون داشته است؛ این مجموعه با دارا بودن کارشناسان توانمند، فعالیت‌ معین‌های اقتصاد مقاومتی را رصد و بر عملکرد آن‌ها نظارت می‌کند.

وی به اهمیت نقش آفرینی دستگاه‌های فرهنگی استان در تحقق ابعاد فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های متولی فرهنگی بسیاری در کشور داریم و بعضا موازی‌ کاری‌هایی رخ می‌دهد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: معین‌های اقتصاد مقاومتی همزمان با فعالیتی که انجام می‌دهند، باید آثار فرهنگی از کارکرد خود بر جای بگذارند.

لازم به ذکر است، در این جلسه در خصوص محورهای منشور فرهنگی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.