امام جمعه مشهدمقدس گفت: بحث انقلاب رسیدن به قدرت و زندگی نیست و در این زمینه می‌توان زندگی مقام معظم رهبری را مثال زد که با زندگی یک طلبه ساده یکی است.

 انقلاب اسلامی دین را در بطن و متن جامعه قرار داد

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم الهدی عصر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه آیت‌الله خویی مشهد اظهار داشت: انقلاب اسلامی و حرکت امام راحل صرفا در مسیر تشکیل یک حکومت و نظام نبود بلکه انقلاب ابزار و مسیری برای تحقق اهدافی والا بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: هدف انقلاب اسلامی این نبود که قدرت تشکیل شود و عده‌ای وزیر و عده‌ای نماینده شوند بلکه باید از آن به عنوان اهرمی در مسیر تحقق اهداف متعالی بهره گرفت.

آیت الله علم‌الهدی افزود: غرب براساس بینش مدرنیته خداوند را از عرصه اجتماعی حذف می‌کند زیرا مانع در مسیر پیشرفت و ترقی می‌بیند؛ سوسیالیست‌ها و مارکسیست‌ها نیز دین را افیون توده معرفی کردند و تنها امام راحل بود که دکترین مطرح شدن دین در بطن زندگی اجتماعی را در آن شرایط اجتماعی مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: این دین با وقوع انقلاب اسلامی در بطن جامعه قرار گرفت و به میدان آمد؛ در انقلاب اسلامی به میزانی که به تحقق اهداف نزدیک شویم در واقع به ظهور امام عصر(عج) نزدیک شده‌ایم.

امام جمعه مشهدمقدس با اشاره به اینکه طلبه باید در مسیر سربازی امام زمان(عج) قدم بردارد گفت: اهداف انقلاب اسلامی باید توسعه پیدا کند و باید با چنگ و دندان در مسیر اهداف نظام و حفظ انقلاب تلاش کنیم.

آیت الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و ضدانقلاب درصدد نفوذ به ویژه در حوزه‌های فرهنگی هستند تصریح کرد: بحث انقلاب رسیدن به قدرت و زندگی نیست و در این زمینه می‌توان زندگی مقام معظم رهبری را مثال زد که با زندگی یک طلبه ساده یکی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به شهادت و خدمات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سپهبد شهید سلیمانی تنها یک فرمانده نبود، ایشان مدیر مقاومت بود و شهادتش برای امام زمان(عج) حتی از مدیریتش اثرگذارتر بود و همه دیدند که خونش برای عزت اسلام در دنیا چه کرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.