سخنگوی گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس فاش کرد شماری از اسرای صهیونیست در بمباران مه ۲۰۱۹ اسرائیلی‌ها زخمی شدند.

گردان‌های قسام فاش کرد: اسرای صهیونیست در بمباران اسرائیلی‌ها زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس برای نخستین بار پس از تجاوز رژیم صهیونیستی در ماه مه ۲۰۱۹، فاش کرد شماری از اسرای اسرائیلی در بمباران نیروهای این رژیم زخمی شدند.

ابوعبیده با انتشار مطلبی در کانال خود در شبکه تلگرام نوشت: (می خواهم) حقیقتی را که از زمان تجاوز مه ۲۰۱۹ به نوار غزه و هنگامی که نیروهای دشمن، ساختمان‌های غیرنظامی، امنیتی و دیگر مکان‌ها را بمباران می‌کردند، مخفی کرده بودیم، فاش کنم و آن این است که شماری از اسرای دشمن به شکل مستقیم (بر اثر این حمله) زخمی شدند.

وی در ادامه اعلام کرد گردان‌های قسام در زمان کنونی از اعلام سرنوشت و وضعیت این اسرای صهیونیست خودداری کرده و بار دیگر به اسرای فلسطینی وعده می‌دهد که هر چه در توان دارد در راه آزادی آن‌ها بکار خواهد بست.

وی همچنین اعلام کرد این خبر برای آن اعلام شد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش داشت تا با آزادی یک زن بازداشتی در زندان‌های روسیه به اتهام مواد مخدر، افکار عمومی را در سرزمین‌های اشغالی فریب دهد. این در حالی است که اسرائیل اسرایی را که از سال ۲۰۱۴ برای اقدامات خصمانه به نوار غزه فرستاده بود، به حال خود رها کرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.