صندوق خرد زنان روستایی در روستای جعفرآباد شهرستان قوچان ظهر امروز با حضور معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افتتاح شد.

افتتاح صندوق خرد زنان روستایی در شهرستان قوچان

به گزارش قدس آنلاین، آئین افتتاحیه صندوق خرد زنان روستایی در روستای جعفرآباد شهرستان قوچان ظهر امروز با حضور محسن اسفندیاری، معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و هادی رجایی نیا، فرماندار قوچان برگزار شد.

معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی افزود: صندوق خرد زنان روستایی در ۲۸ روستای شهرستان قوچان با اعتبار ۷۱۰ میلیون تومان و سرمایه گذاری ۶۱ میلیون تومان در ۲۲ رشته شغلی افتتاح شد.

اسفندیاری در این مراسم نقش زنان را در اقتصاد روستا مهم برشمرد و افزود: زنان در اقتصاد خانواده و روستا نقش بسیاری ایفا می‌کنند، به طوری که با ایجاد این صندوق کمک زیادی به اشتغال روستایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با اشتغال یک فرد کمک زیادی به خانواده، اقتصاد روستا و شهر می‌شود که اگر این کار با هدفمندی و برنامه ریزی خاصی صورت پذیرد، سبب تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود.

معاون سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان اینکه هنوز نتوانستیم ارزش واقعی محصولات روستایی را به خوبی معرفی کنیم، گفت: در مشهد مقدس اماکنی با همکاری آستان قدس رضوی و مجموعه‌های شهری با قیمت بسیار مناسب در اختیار زنان روستایی قرار می‌گیرد تا محصولاتشان را با قیمت مناسب به فروش برسانند.

اسفندیاری افزود: در کنار آن می‌توان از پتانسیل سازمان تعاون روستایی و کمیته امداد نیز برای معرفی محصولات، فروش و عرضه بهتر استفاده کرد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.