اصفهان-سردارمجتبی فداء گفت: رسانه ها در یک جامعه باید بتوانند به دور از هرگونه غرض ورزی سیاسی و انگیزه های فردی و گروهی با رصد چالش های جامعه به دوراز اغواگری و دروغ پردازیبه بیان واقعیت و مطالبه گری از مسوولان و متولیان در نهادهای مختلف بپردازد.

دشمن شناسی و دشمن ستیزی، توانمندی عمل به تکلیف رسانه است

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان بعدازظهر روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر در جمع اصحاب رسانه هانه های مکتوب وفضاهای مجازی  که درنگارستان امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: با گسترش فضای مجازی، رادیو، تلویزیون، خبرگزاری ها و مطبوعات باید بدانند که با رقیبان سرسخت و جدی روبه رو هستند که ممکن است قافیه را به آنها ببازندوعمل به تکلیف در بحث رسانه یک حسن است و این همان شیوه و سیره شهدای تاریخ اسلام است.

سردارمجتبی فداء بیان نمود: متاسفانه  بعضی از رسانه هاهنوز بسیاری از دستاوردها و حقایق انقلاب را به جامعه و جوانان منتقل نکرده اند واگر امروز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف جامعه وجود دارد، باید بدانیم در دوررژیم قبل این مشکلات به مراتب بیشتر وجود داشت .

وی افزود: رسانه ها مسوول دفاع از منافع ملی هستند ووظیفه رسانه ها با گسترش فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی که رقیب سرسخت، عمیق و پردامنه ای برای آنها محسوب می شوند، بسیار خطیر است. بنابر این رسانه هاباید در مسیر اطلاع رسانی، فعال، شفاف، دقیق و کوشا باشند.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه نباید رسانه ها مدیریت خبری یک موضوع را در سانسور یا سکوت خبری نگه دارند ،گفت: رسانه ها باید در جریان روزنامه نگاری بحران، ملاحظات امنیت ملی را در نظر گیرند و رعایت کنند. امنیت ملی در هر کشوری یک اولویت به حساب می آید و رسانه ها همواره باید آن را مد نظر داشته باشند.

آیین اختتامیه پنجین جشنواره رسانه ای ابوذر چهارشنبه با معرفی برترین های رسانه در زمینه های مقاله، خبر، مصاحبه، گزارش ، تیتر، یادداشت، عکس، موشن گرافیک، فیلم کوتاه ، وبخش ویژه با عنوان " گام دوم انقلاب " در  نگارستان حضرت امام خمینی (ره) اصفهان برگزار شد. .

در این دوره ۸۰۰ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.