معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی گفت: حدود ۴۷ درصد افراد در مرحله نخست انتخاب شدند و با افزوده شدن ۱۷ درصد در مرحله دوم اکنون شاهد تأیید۶۴ درصد از داوطلبان هستیم.

۶۴ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات در خراسان رضوی تایید صلاحیت شدند

به گزارش قدس آنلاین، حسن جعفری، در بردسکن، اظهار کرد: مثلث اقتصادی، ایده استاندار خراسان رضوی و دارای موفقیت‌هایی در این زمینه بود بنابراین این طرح در سال و سال‌های آینده نه تنها در خراسان بلکه باید به‌صورت فراگیر درکل کشور اجرایی شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مثلث توسعه اقتصادی سال آینده هم ادامه خواهد داشت، گفت: مقام معظم رهبری ۱۴ سال شعار سال را در حوزه اقتصاد نامگذاری کردند بنابراین با استفاده از توان مردم و سرمایه‌گذاری آنها در عرصه اقتصادی می‌توانیم در بحث اقتصاد مقاومتی گام‌های رو به رشدی برداریم.

وی بیان کرد: اضلاع طرح مثلث اقتصادی را امام جمعه، نماینده مجلس، رئیس دادگستری و فرماندار تشکیل می‌دهند و مردم و افراد سرمایه‌گذار از جمله افراد تاثیرگذار در اجرای طرح‌ها وپروژه‌ها هستند.

جعفری با بیان اینکه، اولین سال ایجاد این طرح با حضور معین‌های اقتصادی در مرکز استان برگزار شد، افزود: تقریبا ۴۰ درصد اهدافی که در یک سال قبل پیش‌بینی شده بود امروز بر روی زمین اجرایی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی از اعلام آمادگی تعداد زیادی متقاضی در حوزه معین‌ها خبرداد و گفت: اکنون ۱۲۸ معین اقتصادی در استان داریم و تعداد بیشتر معین‌های اقتصادی به موفقیت این طرح هم کمک بیشتری می‌کند.

روند مطلوب تمهیدات انتخابات در شهرستان‌های حوزه انتخابیه

وی خصوص ارزیابی روند برگزاری برنامه‌های ستاد انتخابات در سطح استان، اظهار کرد: با استفاده از دستگاه الکترونیکی در انتخابات امسال احراز هویت افراد مشخص خواهد شد که وجود این دستگاه سرعت و دقت را افزایش خواهد داد و شاهد کاهش وقت تلف شده خواهیم بود.

جعفری با اشاره به تایید صلاحیت کاندیداهای انتخاباتی گفت: حدود ۴۷ درصد افراد در مرحله نخست انتخاب شدند و با افزوده شدن ۱۷ درصد در مرحله دوم، اکنون شاهد تأیید ۶۴ درصد از داوطلبان هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه از مجموع ۸۵ حوزه رأی گیری در خراسان رضوی ۱۲ حوزه انتخابیه اصلی است، بیان کرد: ۶۳ حوزه انتخابیه فرعی وجود دارد که تعداد صندوق‌های اخذ رأی حدود ۲ هزار و ۹۱ صندوق پیش‌بینی شده است.

وی، شرکت آحاد ملت در پای صندوق‌های رأی را دیگر نمایش قدرت مردم ایران در برابر دشمنان نام برد و گفت: مردم در سرنوشت سیاسی خودشان دخیل هستند و مجلس هم دارای اهمیت ویژه‌ای در حوزه تعیین و سرنوشت سیاسی است.

جعفری با بیان دو توصیه به مردم از جمله انتخاب آگاهانه و حضور پررنگ در انتخابات افزود: به داوطلبان هم توصیه می‌کنیم که خودشان را با صداقت و مباحثی که قابل اجرا است در معرض قضاوت مردم قرار بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به مطالب مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اظهار کرد: مردم ما بینش سیاسی بسیار خوبی دارند و بر اساس این بینش، از بین داوطلبان فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی گفت: در تمام حوزه‌های انتخابات زمان بندی داریم و تمام مراحل زمان‌بندی‌شده و به روز است و هیچ دغدغه‌ای نداریم.

جعفری از آموزش متولیان در خصوص دستگاه‌های احراز هویت افراد  خبرداد و افزود: هیأت اجرایی و افرادی که حوزه اجرا هستند و اعضای ستاد انتخابات آموزش دیدند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خراسان رضوی مزایای این دستگاه را  بسیار خوب و دقیق برشمرد و گفت: علاوه بر سرعت کار و دقت کافی به هیچ عنوان شاهد رای چند باره نخواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام مراحل کار شعب صندوق الکترونیکی شده است و فقط انداختن رأی به صندوق الکترونیکی نیست.

جعفری به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی گرامیداشت ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: معاندین شدیدا به دنبال این هستند که حضور مردم را در مناسبت‌های پیش رو کمرنگ جلوه دهند بنابراین مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی با حضور با شکوه، یک بار دیگر دشمنان ایران را مایوس‌تر از قبل می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به همزمانی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با چهلم شهادت سردار سلیمانی گفت: مردم با  حضور خود به دشمنان این نظام نشان خواهند داد که در این راستا همه طراحی آنها بر اساس باطل بوده و هیچ اثری نداشته است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.