بوشهر- رئیس قوه قضائیه گفت: ۱۷ گروه در مرکز استان بوشهر و شهرستان‌های آن مسئول بررسی مسائل و مشکلات و عملکرد واحدهای مربوطه در دستگاه قضایی و سازمان‌های وابسته شدند.

۱۷ گروه مشکلات قضایی استان بوشهر را  بررسی می کنند

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان عالی قضایی کشور امروز دیداری با مردم حماسه ساز و شهید پرور بوشهر دارند که این توفیق بزرگی برای ما است.

وی با بیان اینکه بوشهر از اصیل ترین استان‌های کشور است افزود: مردم بوشهردر تاریخ خود خدمات بزرگی به استقلال و امنیت کشور داشته و نقش کرانه خلیج فارس و مردم این استان در ایستادگی مقابل انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها نقش مثال زدنی است.

وی با اشاره به بررسی و رسیدگی به مشکلات مردم این استان در این سفر بیان کرد: در بخش پایانی سفر در شورای عالی قوه قضائیه در خدمت نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، استاندار و مدیران قضایی این استان  مسائل و مشکلات استان را بررسی و مرور خواهیم کرد و به میزانی که می‌شود در استان و اگر امکان نداشته باشد در مرکز نسبت به آنها تصمیم گیری خواهد شد.

رئیسی هم چنین دیدار با مدیران استان بوشهر در شورای اداری این استان، نشست با مسئولان و همکاران قضایی و سازمان‌های وابسته به قوه قضائیه را از جمله برنامه‌های خود در سفر به استان بوشهر عنوان کرد.

گفتنی است دیدار با مردم استان بوشهر در مصلای نماز جمعه ، شرکت در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح،  شورای عالی قضایی، دیدار با قضات و کارکنان دادگستری، شرکت در نشست شورای اداری و گفت وگو با خبرنگاران  از برنامه های رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.