نماینده کلیمیان ایران در مجلس گفت: شرکت در انتخابات نه به معنای حمایت از یک کاندیدای خاص بلکه به حمایت از کلیت نظام و وجود کشوری به نام ایران است و هرگونه تساهل و تسامح در این کار می‌تواند موجب خوشحالی دشمن شود.

حضور در انتخابات نه حمایت از یک کاندیدا بلکه حمایت از کلیّت نظام است

قدس آنلاین: سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت: وجه خاص دهه فجر و مراسم روز 22 بهمن امسال نزدیک بودن آن به انتخابات است و به نظر من تکیه همه در این مدت باید به تشویق مردم به شرکت گسترده در انتخابات باشد. 

وی افزود: در این مقطع خاص زمانی که کشور ما شدیداً مورد هجوم اقتصادی، فرهنگی و حتی نظامی دشمن قرار دارد، رأی دادن و شرکت در انتخابات نه به معنای طرفداری از یک داوطلب خاص بلکه به معنای دفاع از کلیت نظام و حتی بالاتر از آن، دفاع از وجود کشوری به نام ایران است. 

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هرگونه تساهل و تسامح در بحث حضور در انتخابات می‌تواند باعث خوشحالی دشمنان شود و ما باید به گونه‌ای رفتار کنیم که همه یکپارچه به دشمنان ثابت کنیم که با وجود همه مشکلات بر عهدمان با کشور و رهبرمان استوار و ثابت قدمیم. 

وی خاطرنشان کرد:‌ حضور پرشور در انتخابات سوا از اینکه چه کسی بتواند کرسی مجلس را به دست آورد، در واقع حمایت از کلیت نظام است و هر رأیی که به صندوق انداخته می‌شود، یک آری به نظام و اعلام پشتیبانی از کلیت این حاکمیت دینی است. 

وی افزود: همانطور که پیش از این گفتم، امروز بیش از هر زمانی باید وحدت خود را حفظ کنیم تا از این رهگذر بتوانیم توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را برای ایجاد تفرقه در کشور خنثی سازیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.