خراسان شمالی- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: فضای ورزشی(زمین فوتبال و والیبال)، پارک کودک، به زودی در سایت مسکن مهر شهدای مقاومت اسفراین ایجاد می شود.

فضای ورزشی و پارک کودک در مسکن مهر اسفراین احداث می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی در سفر یکروز به شهرستان اسفراین اظهار داشت: نگاه نظام این است که به مناطق محروم توجه ویژه ای داشته باشد که در همین راستا در سایت مسکن مهر و ورودی شهر اسفراین کاشت ۳۰۰۰ نهال آغاز شد.

وی به بحث مسجد مسکن مهر اشاره کرد و افزود: زیبایی این مسجد در سایت مسکن مهر اقدامی دیگر خواهد بود که مورد توجه قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در راستای آسایش مردم در این مناطق، اداره کل راه و شهرسازی استان این آمادگی را دارد که زمین به صورت اجاره ای تحویل خیرین و مردم این مناطق دهد تا نیازهای روزمره مردم مثل نانوایی و مینی مارکت تحقق پیدا کند.

نژادصفوی با اشاره به برگزاری نمایشگاه های داخل شهر خاطرنشان کرد: به دستور فرماندار یکی از این نمایشگاه ها در محل مسکن مهر برگزار شود و همچنین اگر در کنار این نمایشگاه ها بازارچه هایی هم در نظر گرفته شود باعث رونق اقتصادی منطقه و ایجاد شغل خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.