رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته- چهارشنبه- در جمع قانونگذاران دموکرات گفت که ابتدا قصد پاره کردن گزارش رئیس‌جمهوری را نداشتم اما وقتی دیدم یک صفحه بدون دروغ در آن وجود ندارد، آن را پاره کردم.

پلوسی دلیل پاره کردن متن سخنرانی ترامپ را گفت

قدس آنلاین:   به گزارش القدس العربی، «نانسی پلوسی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته- چهارشنبه- در جمع نمایندگان دموکرات گفت که ابتدا قصد نداشتم متن سخنرانی ترامپ را پاره کنم اما وقتی دیدم یک صفحه بدون دروغ در آن وجود ندارد، تصمیم گرفتم آن را پاره کنم.

پلوسی گفت: «بنا به گفته معاون ثبت یادداشت­‌ها شب گذشته دیدیدم که رئیس جمهوری آمریکا حقیقت را در برابر چشمان ما پاره کرد».

وی توضیح داد که ترامپ قطعا دروغ گفته که از قانون پوشش بیمه درمانی برای بیمارانی که در حال حاضر دارای مشکلات درمانی هستند، حمایت می‌­کند، زیرا دولت وی از دادخواستی حمایت می‌­کند که به دنبال لغو قانونی برای حمایت از این بیماران است.

پلوسی در ادامه افزود: «بنا به گفته معاون تلاش کردم یک صفحه بیابم که در آن دروغ نباشد».

وی به دموکرات­‌ها گفت که امتناع ترامپ از دست دادن با او در حال ارائه نسخه‌­ای از متن سخنرانی دلیل پاره کردن این اوراق نبوده است؛ چه کسی اهمیت می‌­دهد.

جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان از رفتار پلوسی برای پاره کردن متن سخنرانی ترامپ در حالی که تصویر آن به صورت مستقیم پخش می­‌شد، ابراز خشم کرده­‌اند.

«کوین مک کارتی»، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان گفت: «بسیار تأسف آور است که شخصی در چنین سمتی اقدام به پاره کردن متن سخنرانی کند».

وی در ادامه افزود: «به یاد ندارم که هیچ یک از رؤسای مجلس نمایندگان چنین رفتاری انجام داده باشند».

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    0 0
    اقلیت جمهوری خواه؟ تعداد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان از دموکراتها بیشتره!