بوشهر- رئیس قوه قضائیه گفت: هر شخصی و با هر انگیزه ای جریان انتخابات را به دلیل اینکه منافع آنها را تامین نکند و یا قصد جلب توجه دیگران را داشته باشد زیر سوال ببرد ندانسته و ناخواسته درجهت خواست دشمن قرار می‌گیرد.

هر شخصی انتخابات را زیر سوال ببرد در راستای هدف دشمن گام برداشته است

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم استان بوشهر افزود: انتخابات مهمترین مساله کشور است و همه کسانی که دل در گرو نظام، کشور، عزت ملت و این انقلاب دارند باید رسالت خود را در این عرصه انجام دهند.

رئیسی اضافه کرد: باید دوستدارن انقلاب و کسانی که دغدغه مردم و نظام را دارند در جهت آنچه گره گشایی و رفع نیاز مردم است حرکت کنند که این مهم امروز از سوی رهبر معظم انقلاب برعهده ما گذاشته شده است .

وی گفت: توانمند کردن کشور، از دستگاه‌های کارآمد و قوی حاصل می شود و شکل گرفتن مجلس قوی نیز از پایه های مهم شکل گرفتن کشور قوی است.

رئیسی اضافه کرد: راهیابی مردان و زنان قوی که دل در گرو خدا داشته و از دشمن هراسی نداشته باشند، مردمداری دوری از اشرافیت، مرزبندی بین خود و دشمنان، کارآمدی، ایمان، اعتقاد و باور آنها نسبت به انقلاب و ارزشها،  عشق ورزیدن، شناخت مسائل و پی‌گیری حل مسائل و رفع مشکلات مجلس از ویژگیهای آنها باشد می تواند مجلس را قوی کند.

 وی ادامه داد: ما در هر حوزه ای نیروی انقلابی باانگیزه داشته ایم کار به خوبی پیش رفته است و هر جا چشم به دست بیگانگان و به جای گره گشایی در کشور به دنبال بیگانگان بودیم آنجا مشکل داشته ایم.

رئیسی افزود: آن جایی که چهره‌های مصمم، کارآمد،  و شجاع و غیرتمند داشتیم در آن عرصه به موفقیت های بزرگی دست یافتیم لذا داشتن روحیه انقلابی، بسیجی و "روحیه ما می توانیم" گره از گره های کشور می گشاید.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه روحیه ما می توانیم در مسائل اقتصادی بسیار موثرتر است گفت: در کشور سه هزار کیلومتر نوار مرزی وجود دارد که یک هزار کیلومتر آن مربوط به استان بوشهر است و درحالیکه برخی کشورها ۵۰ درصد تولید ناخالص ملی آنها از دریا بدست می آید در صورت فعال شدن اقتصاد دریا از ذخایر ارزشمند این بخش برای گره گشایی مسائل کشور می توان استفاده بهینه کرد.

وی گفت: فعال کردن اقتصاد دریا نقش مهمی در تولید، کاهش بیکاری، ایجاد اشتغال و بسیاری از ناهنجاری ها دارد.

برقراری عدالت

رئیسی هم چنین  اجرای عدالت را یکی از هدف های مهم رهبر معظم انقلاب، امام راحل و قانون اساسی عنوان کرد و گفت:  تلاش ما این است که در همه دستگاههای کشور به دنبال اجرای عدالت باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای عدالت مقدماتی می‌طلبد گفت: وجود زنان و مردان عادل، قوانین و مقررات عادلانه،  اجرای قانون، رعایت تناسب آنچه که باشد باید در دستگاهها اجرا شود.

وی افزود: مردم انتظار کارآمدی، توجه و گره گشایی از کارها را دارند برهمین اساس همکاران ما به دنبال این هستند که این هدف مهم تحقق یابد و شبانه روز در جهت اجرای عدالت خواهند بود.

رئیسی ادامه داد: کاستی در دستگاه‌ها بد است اما در دستگاه قضا بدتر است و خوبی‌ها نیز مطلوب همه دستگاه‌هاست و این مهم در دستگاه قضا زیبنده تر است.

وی گفت: حزب، جناح، دسته‌های سیاسی، وابستگی و برخی ارتباطات مانع اجرای عدالت و قانون در دستگاه قضا نمی‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.