نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اخلاص و خدمت جهادی دو ویژگی بارز سپهبد شهید سلیمانی بود.

اخلاص و خدمت جهادی دو ویژگی بارز شهید سلیمانی بود

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی  ظهر امروز در گردهمایی گروه‌ها و فعالان جهادی طلاب خراسان رضوی در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه اظهار داشت: جوانان امروز جنگ و انقلاب آن روزها و هشت سال دفاع مقدس را لمس نکردند.

وی تصریح کرد: تصاویر و صداهایی از آن دوره باقی مانده اما کسی نمی‌تواند آن روزها را زنده کند، حقایقی در زمان گذشته وجود داشت که نمی‌توان آنها را به تصویر کشاند، انقلاب ما انقلاب اسلامی بود و ربطی به نظام نداشت، انقلاب به دو بخش انفجاری و ارادی تقسیم می‌شود که ویژگی انقلاب انفجاری، تأثیر سریع و تسکین مردم انقلابی است.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: در انقلاب انفجاری مانند انقلاب کبیر فرانسه خواسته مردم دقیقاً پس از انقلاب برآورده می‌شود اما پس از مدتی مجدداً استکبارها آغاز می‌شوند، اما انقلاب اسلامی ارادی بود و مردم از گرسنگی و نیاز دست به انقلاب نزدند، انقلاب اسلامی ما خدای حذف شده از زندگی ما را به ما برگرداند.

امام جمعه مشهد بیان کرد: اسلام آموزش‌های مدرنیته را از بین برده و اسلام را مجدداً وارد جامعه کرد، انقلاب برای سرنگونی نظام ستمشاهی و ایجاد یک جریان حکومتی مردمی به وجود آمد و مسلمانان توانستند به هدف خود برسند، پیش از انقلاب کسی اهداف ما را درک نکرده بود و پس از آن نتایج بلندمدتی کسب شد.

وی عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی قدرتی بود که به عنوان اهرم در دست انقلاب قرار گرفت، انقلاب اسلامی ایران نتایج خوبی داشت، به عنوان مثال، آیت‌الله مصباح تئوریسین غربی را دعوت به اسلام کرد، امروز افسران جنگ نرم در نظام جمهوری اسلامی جوانان حوزه علمیه هستند.

نماینده ولی فقیه در مشهد گفت: به گفته مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب چهل سال دوم به طلوع ولایت عظما می‌رسد، در عرصه جنگ نرم جوانان امروز مبارزه می‌کنند، جوانان حوزه علمیه کمک به سیل زدگان را ابزاری برای تعجیل در ظهور حضرت مهدی (عج) قرار دهند.

وی ادامه داد: بنده نیز به عنوان یکی از طلبه‌ها خود را نوکر و سرباز خدا می‌دانم، معیار همراهی با خداوند اخلاص در خدمت و به کار آمدن تلاش و کارهای جهادی برای امروز است، شور و هیجان امروز برای شهید حاج قاسم سلیمانی بی‌سابقه بوده و برای هیچ یک از شهدا به این اندازه شور وجود نداشت.

علم‌الهدی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی دو ویژگی اخلاص در خدمت و به کار آمدن خدمات را دارا بود، جهادگران باید سرباز مفید امام زمان (عج) باشند.

امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: مسلمان در لباس جهادی نوکر بوده و باید نوکری کند، درس سرمایه نوکری بوده و هرچه فرد بیشتر درس بخواند می‌تواند بیش از قبل نوکری کند، این نوکری امام زمان (عج) باید به عنوان امتیاز حفظ شود.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.