معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ویژه برنامه گرامیداشت شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در رواق حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت در رواق حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسین شریعتی‌نژاد اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌های متعددی ویژه بانوان در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) تدارک دیده شده که همه آن‌ها طبق برنامه درحال اجراست.
وی افزود: شنبه ۱۹ بهمن‌ ماه همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) ویژه برنامه‌ای تحت عنوان «فجر سلیمانی» در راستای گرامیداشت شهید سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در رواق حضرت زهرا(س) تدارک دیده شده که با حضور خدمه خواهر و خانواده شهدای مدافع حرم راس ساعت ۹:۳۰ برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تاکید کرد: حضور در این مراسم برای عموم بانوان آزاد است و در حاشیه مراسم برای کودکان نیز برنامه جوانه‌های معرفت تدارک دیده شده تا والدین بتوانند کودکان خود را به آنجا بسپارند و از برنامه بهره¬مند شود.
شریعتی‌نژاد خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی و مداحان به روضه خوانی خواهند پرداخت.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.