خراسان شمالی- در دیدار نماینده مقام معظم رهبری با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی،رضا رجب زاده گفت: محرومیت زدایی شهرستان راز و جرگلان در دستور کار استان قرار دارد.

ایجاد ۲۱ پل ضروری در خراسان شمالی
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی رضا رجب زاده در این دیدار، اظهار داشت: در بحران سیل ابتدای سال جاری بالا بودن شدت بارش ها و خشت و گلی بودن منازل روستایی در شهرستان راز و جرگلان باعث بروز خسارت مالی شد،بنابراین مقاوم سازی و بازسازی منازل روستایی در این شهرستان در دستور کار استان قرار گرفت.
رجب زاده ادامه داد: نبود ابنیه و پل در راه های روستایی از دیگر مشکلات این استان می باشد که هنگام بروز سیل راه های دسترسی مسدود می شود و  دکتر شجاعی در جریان بازدید از مناطق سیل زده دستور انجام اقدامات ویژه برای حل این مشکل انجام شود و بنابراین از محل اعتبارات استان و با کمک مرکز ایجاد ۲۱ پل ضروری در دستور کار استان است.
وی مطرح کرد: ۴۵ درصد مردم استان روستانشین هستند که نسبت به میانگین کشوری بالاتر می باشد و اگر امکانات و زیرساخت های لازم برای زندگی بهتر این افراد در روستاها فراهم نشود شاهد مهاجرت آنان به شهرها و بروز آسیب های بعدی خواهیم بود.
حسن شمعی نماینده مقام معظم رهبری نیز در این نشست قول و مساعدت همکاری برای بررسی و حل موارد مطرح شده را اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.