برنامه‌های شنبه ۱۹ بهمن ماه در دهمین روز از سی‌وهشتمین جشنواره‌ بین‌المللی در بخش‌های صحنه‌ای، به علاوه‌ فجر و خیابانی اعلام شد

ادای دین به سردار شهید قاسم سلیمانی بر صحنه تئاتر فجر

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، نمایش‌های مناسبتی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با مضامین رشادت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی و همدردی با جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دهمین روز این رویداد هنری اجرا می‌شوند.

برهمین اساس شنبه ۱۹ بهمن ماه در دهمین روز از سی‌وهشتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر، در بخش تئاتر صحنه‌ای نمایش «همه فرزندان مکبث» به کارگردانی مجتبی رستمی‌فر ساعت ۲۰ در تالار اصلی تئاتر شهر، «کریم لوژی» به کارگردانی رضا بهرامی ساعت ۱۹ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسوی تئاتر شهر، نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند اتللو» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی ساعت ۱۷:۳۰ و ۲۰ در تالار قشقایی تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

تالار مولوی نیز در ساعت های ۱۷ و ۱۹ میزبان نمایش «باغ آلبالو» به کارگردانی علی فتوحی است. نمایش «پشت دیوار عمارت» به کارگردانی حمید ابراهیمی نیز ساعت ۱۸ در تماشاخانه سرو اجرا می‌شود.

دو نمایش «چند روایت نامعتبر از آنچه...» به کارگردانی کریم علی‌خواه در ساعت ۱۷ و ۲۰ در تالار استاد ناظر زاده کرمانی و «مارلون براندو» به کارگردانی مهران رنجبر در ساعت ۱۸ و ۲۰:۴۵ در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند.

نمایش «ارواح» شامل دو قطعه نمایشی «جعبه» و «اتاق» به کارگردانی آنجلا استوکلین ساعت ۱۶ و ۱۹ در کارگاه دکور تالار وحدت اجرا می‌شود.

نمایش‌هایی که در بخش «به علاوه‌ی تئاتر» در این روز اجرا می‌شوند، عبارت‌اند از: «زندگی کنسرو شده» به کارگردانی حامد هادوی ساعت ۱۹ در تماشاخانه‌ ایران تماشا، «رهایی از شائولین» به کارگردانی متین اوجانی ساعت ۱۷:۳۰ در تماشاخانه‌ دیوار چهارم، «زری سلطان» به کارگردانی فربد همدانی ساعت ۱۷ در تماشاخانه‌ شانو، «ویرانه‌های زیبا» به کارگردانی علی‌اصغر کیاثلاثی ساعت ۲۱ در خانه‌ نمایش دا.

همچنین نمایش محیطی «بیا جلوتر» به کارگردانی سجاد باقری ساعت ۲۱ در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.

در بخش خیابانی نیز نمایش‌های «سردار پرچم‌دار» به کارگردانی سید پویا امامی، «هم‌نفس» به کارگردانی علی محمد رادمنش، «کاروان چوبی» به کارگردانی مرتضی اسدی مرام، «#همه-همدردیم» به کارگردانی یاسر میر حمیدی و «سرباز» به کارگردانی پژمان شاهوردی، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در محوطه‌ مجموعه تئاتر شهر اجرا می‌شوند.

در محوطه‌ خانه هنرمندان نیز دو نمایش «#همه-همدردیم» با مضمون همدردی با جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و «سردار پرچم‌دار» درباره رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ترتیب در ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۷ اجرا می‌شوند. نمایش‌های «هم‌نفس» و «کاروان چوبی» نیز ساعت ۱۰:۳۰ و ۱۱ در ایوان انتظار متروی میدان ولیعصر اجرا دارند.

در بخش رادیوتئاتر نیز دو نمایش «آخماز» به کارگردانی شاهد مجتهدزاده و «گروهبان» به کارگردانی حمیدرضا سلحشور به ترتیب ساعت‌های ۱۶:۳۰ و ۱۸:۳۰ در تالار رودکی اجرا می‌شوند.

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند تا ۲۱ بهمن در تهران در حال برگزاری است

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.