مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: حدود ۲۵ هزار کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان استان معطل تحویل به صاحبانشان است.

۲۵ هزار کارت ملی در خراسان رضوی آماده تحویل به صاحبانشان است

به گزارش قدس آنلاین، حسین نیری افزود: پیش از این برای مالکان این کارتها پیامک ارسال شده که ممکن است گوشی خاموش بوده و  یا در دسترس نبوده اند از این رو مقرر شد مجدد برای آنان پیامک ارسال شود.

وی ادامه داد: لازم است مردم برای دریافت کارتها مراجعه کنند چون با وجود این که در فرایند انتخابات ارائه کارت هوشمند ملی الزامی نیست اما موجب تسهیل در اجرای مراحل رای گیری از جمله احراز هویت با دستگاه می شود و به سرعت این فرایند کمک می‌کند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: در استان ۱۶۰ دفتر پیشخوان وجود دارد و هم اکنون زیر ساختها برای ارائه خدمات در این خصوص به مردم فراهم است و در این چارچوب از یک هفته مانده به برگزاری انتخابات تمام اداره های ثبت احوال استان یک سره از هفت صبح تا ۶ بعداز ظهر  به ارباب رجوع خدمات خواهند داد.

نیری افزود: در روز انتخابات هم تمامی ادارات ثبت احوال خراسان رضوی از هفت صبح تا پایان روند انتخابات به مردم خدمات مرتبط با انتخابات را ارائه می دهند.

تاکنون بیش از ۵۸۰ هزار نفر از مجموع چهار میلیون و ۷۷۰ هزار شهروند اهل خراسان رضوی که واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند هنوز برای دریافت این سند هویتی اقدام نکرده‌اند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.