خراسان شمالی- فرماندار بجنورد به تلاش جدی دهیاران در اجرای طرح هر دهیاری یک پروژه و افزایش بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی روستاییان،کشاورزان و عشایر تاکید کرد.

دهیاران موفق در اجرای طرح هر دهیاری یک پروژه  حمایت می شوند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بجنورد، غلامرضا عوض زاده در دمین جلسه مشترک با دهیاران شهرستان بجنورد گفت: دهیارانی که در اجرای این طرحها موفق باشند ضمن معرفی بعنوان دهیاران نمونه از حمایتهای ویژه عمرانی و اعتباری در حوزه خود برخوردار خواهند شد.

وی به اهمیت انتخابات و راهبرد وزارت کشور در فراهم سازی بستر مناسب برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات اشاره کرد و افزود:تاکید وزارت کشور به صیانت از آرای مردم توسط مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات است و رفتار و کردار مجریان انتخابات باید به گونه ای باشد که سبب اعتماد مردم به دست اندرکاران برگزاری انتخابات شود و باعث مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای شود.

فرماندار بجنورد با اشاره به اینکه دهیاران حق ندارند از امکانات دولتی و اداری که در اختیار دارند بر له و علیه نامزد های انتخاباتی استفاده کنند افزود: دهیاران تلاش کنند میانگین مشارکت شهرستان در بحث انتخابات ارتقا پیدا کند.

شهرستان بجنورد دارای ۱۳۲ دهیاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.