خوزستان_ دبیر اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خوزستان گفت: برگزاری و اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر در اهواز یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر بوده،چون اهوازی ها مردم سینما دوستی هستند.

جشنواره فجر از مطالبات اصلی مردم خوزستان است

به گزارش قدس آنلاین ،سید امین سپهریان اظهار کرد: سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن کار خود را در اهواز با اکران فیلم های بخش سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه ها آغاز کرد.

وی افزود: فیلم های بخش سیمرغ پروانه ها ویژه کودکان و نوجوانان است و به صورت رایگان در سانس صبح در سینما هلال اهواز نمایش داده می شوند.

دبیر اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خوزستان تصریح کرد: این موضوع از طریق نامه به اداره کل آموزش و پرورش خوزستان و ادارات نواحی ارسال و به آنها اعلام شده و تاکنون استقبال خوبی از طرف مدارس صورت گرفته است.

سپهریان گفت: در بخش رقابتی جشنواره اهواز که سودای سیمرغ نام دارد ۱۷ فیلم حضور دارند که روزانه دو سانس ۱۸ و ۲۰ در دو سینمای ساحل و هلال نمایش داده می شوند.

وی ادامه داد: همانند سال گذشته فیلم های شاخص جشنواره فیلم فجر در اهواز نمایش داده می شوند و کارگردانان بزرگ سینمای ایران در این جشنواره حضور دارند.

رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: ما در کنار این جشنواره جلسات نقد و بررسی و تحلیل فیلم ها را در طبقه فوقانی سینما هلال داریم که توسط انجمن سینمای جوانان خوزستان و اساتید سینمایی خوزستان برگزار می شود.

سپهریان با اشاره به محاسن جشنواره فجر در استان ها افزود: جشنواره فیلم فجر محاسنی دارد که با توجه به دوری مسافت و عدم امکان علاقه مندان به سینما و جشنواره فیلم فجر برای تماشای فیلم ها، برگزاری این جشنواره در سایر استان ها به ویژه خوزستان دسترسی مردم را به سینما آسان کرده است.

وی تصریح کرد: برگزاری و اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر در اهواز یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر بوده چون اهوازی ها مردم سینما دوستی هستند.

دبیر اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خوزستان با اشاره به استقبال بسیار خوب و بی نظیر اهوازی ها از اکران همزمان فیلم های جشنواره فیلم فجر در خوزستان، گفت: تاکنون مانند سال گذشته، با توجه به حضور کارگردانان سرشناس در جشنواره فیلم فجر و فیلم های آن شاهد استقبال مردم از این جشنواره بوده ایم.

سپهریان با اشاره به احتمال حضور بازیگران و هنرمندان سرشناس سینما در خوزستان از حضور دو بازیگر فیلم سینمایی« خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا در روز شنبه در سینما هلال برای اکران این فیلم خبر داد.

گفتنی است، سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ بهمن همزمان با تهران در دو سینمای ساحل و هلال اهواز کار خود را آغاز کرد و تا ۲۱ بهمن ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.