آن هنگام که سفیر گلوله‌ها خواب شیرین کودکان را ناآرام کرد و مرزهای ایران اسلامی آماج حملات دشمن نابکار قرار گرفت هیچ کس فکر نمی‌کرد که خمینی کبیر با دم مسیحایی خود بانگ برآورد که به هوش باشید یاران، این‌ها تنها بارش شهاب سنگ‌هایی بر آسمان ایران قهرمان است و نه چیزی بیش، چه زیبا این کلام، زودهنگام تعبیر شد.

قدس آنلاین: آن هنگام که سفیر گلوله‌ها خواب شیرین کودکان را ناآرام کرد و مرزهای ایران اسلامی آماج حملات دشمن نابکار قرار گرفت هیچ کس فکر نمی‌کرد که خمینی کبیر با دم مسیحایی خود بانگ برآورد که به هوش باشید یاران، این‌ها تنها بارش شهاب سنگ‌هایی بر آسمان ایران قهرمان است و نه چیزی بیش، چه زیبا این کلام، زودهنگام تعبیر شد.

این سخن برگرفته از ایمان و اراده‌ای استوار موجی در پهنه ایران سرافراز ایجاد و دل‌های پراضطراب را به کوهی از آتشفشان مبدل کرد، امواجی از انسان‌هایی با اراده‌های پولادین رقم زد که دشمن و اربابان آن هیچ گاه تصور آن را نمی‌کردند.

دلیرانی همچون سردار شهید محسن قاجاریان از گوشه گوشه ایران اسلامی به پا خاستند و فریاد برآوردند درنگ نکنید که قافله‌سالار آهنگ سفر سر داده است ...

شهیدان چه زیبا نظاره‌گرند که اینک داعشی‌ها، تکفیری‌ها و وهابی‌ها به دست اربابانشان در نهایت زبونی و خواری از صحنه تاریخ محو و پایه‌های حکومت اسلامی در جهان محکم و امواج انقلاب اسلامی به برکت خون‌های هزاران لاله سرخ، مرزها را درنوردیده و الگویی برای رهایی ملت‌های تحت ستم شده است.

 و دلاورمرد عرصه‌های نبرد سخت و جنگ نرم، سردار سرتیپ پاسدار شهید محسن قاجاریان مدافع حرم آل‌البیت(ع) کسی که جانباز و یادگار دفاع مقدس است و در سال ۱۳۶۳ در منطقه جنوب در شرق دجله با اصابت ترکش به افتخار جانبازی نائل آمد این مرد بزرگ متولد ۱۳فروردین ۱۳۴۱ شهرستان نیشابور است که توفیق یافت در سن ۲۰ سالگی در سال ۱۳۶۱ به جمع دلاورمردان سپاه پاسداران بپیوندد.

سردار قاجاریان ۳۳ سال از بهترین دوران جوانی و زندگی خود را در خدمت به اسلام و انقلاب و اعتلای میهن اسلامی‌مان و در سخت‌ترین شرایط سپری کرد و با افتخار ۸۰ ماه حضور مستمر در جبهه با کوله‌باری از تجربه و ۲۵ درصد جانبازی، در سال ۱۳۶۲ فرمانده گروهان، در ۱۳۶۳جانشین گردان، در ۱۳۶۵ فرمانده گردان فجر، در ۱۳۶۸ جانشین عملیات تیپ و در سال ۱۳۸۹ مسئولیت خطیر فرماندهی ﺗﯿﭗ پرافتخار زرهی ۲۱ امام رضا(ع) نیشابور را پذیرفت و عاقبت در دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم و در عملیات آزادسازی نبل و الزهرا حلب سوریه و شکستن محاصره شیعیان مظلوم این منطقه، در روز دوشنبه ۱۹ بهمن ۹۴ شربت گوارای شهادت را سر کشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.