خراسان شمالی-مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و رئیس انجمن شنای کارگران کشور از قهرمانی تیم شنای تهران در دومین دوره رقابت‌های قهرمانی شنای کارگری کشور در بجنورد خبر داد.

"تهران" قهرمان شنای کارگری کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ حسن نوری با اشاره به برگزاری دومین دوره رقابت‌های قهرمانی شنای کارگران کشور در بجنورد اظهار داشت: در این دوره از مسابقات قریب به ۷۰ شناگر در قالب تیم‌های ۱۴ استان حضور داشتند و به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی در ادامه نتایج این دوره از رقابت‌ها را تشریح کرد و گفت: تیم ساپکو تهران در پایان این دوره از رقابت‌ها توانست عنوان نخست و قهرمانی رقابت‌ها را کسب کند.

رئیس انجمن شنای کارگران کشور به نتایج تیم‌های دوم و سوم مسابقات نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: شناگران تیم اصفهان درمجموع توانستند مقام دوم و شناگران تیم خراسان رضوی در مقام سوم این رقابت‌ها ایستادند و به ترتیب مدال‌های نقره و برنز مسابقات را کسب کردند.

وی همچنین از کسب ۵ مدال نقره و برنز توسط شناگران خراسان شمالی خبر داد و گفت: حمیدرضا محمدی، سعید قدرتی و مهدی دوست حقی توانستند ۴ برنز و یک نشان نقره از این مسابقات را برای خراسان شمالی کسب کنند.

گفتنی است این دوره از رقابت‌ها در هشت ماده شنای آزاد ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ متر، قورباغه ۱۰۰ و ۵۰ متر، کرال پشت ۵۰ و ۱۰۰ متر و پروانه در ۵۰ متر و در ۶ رده سنی ۲۵ تا ۲۹ سال، ۳۰ تا ۳۴، ۳۵ تا ۳۹، ۴۰ تا ۴۴، ۴۵ تا ۴۹ و ۵۰ تا ۵۴ سال برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.