صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال گفت که قرارداد دراگان اسکوچیچ با این فدراسیون، ریالی و به ارزش حدوداً ۲۰۰ هزار دلار است.

قرارداد اسکوچیچ حدود ۲۰۰ هزار دلار است

قدس آنلاین: صادق درودگر  در برنامه «سلام صبح بخیر» درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ و انتقاداتی که به این انتخاب شده است، اظهار داشت: تا جایی که من در جریان هستم، کمیته فنی بارها و بارها جلسه گذاشته و به دنبال انتخاب جایگزین ویلموتس بوده است. بهاروند و هیئت رئیسه با گزینه‌های بسیار خوب داخلی جلسه و مذاکراتی داشته‌اند، اما به دلایل مختلف امکان‌پذیر نبوده است.

وی در واکنش به اظهارنظر مجری برنامه که این انتخاب را «رونالدینیویی» دانست، گفت: نمی‌دانم شما چه اسمی روی آن می‌گذارید، اما به‌هرحال امکان‌پذیر نبود در خدمت دوستان باشیم. گزینه‌های بسیار خوبی مانند امیر قلعه‌نویی که نشان داد چقدر حرفه‌ای و دارای سبک ملی است. علی دایی بزرگمرد و اسطوره فوتبال ایران. روی جواد نکونام نظر داشتند. یحیی گل‌محمدی و برانکو که با برانکو و این دوستان نزدیک دو ماه مذاکره شده بود.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال با تمجید از کارنامه اسکوچیچ تصریح کرد: او پیش از ورود به ایران، پنج قهرمانی در شش سال داشته است. او در کرواسی با تیم رجیکا در دو فصل قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شد. اسکوچیچ در استونی قهرمان جام حذفی و سوپرجام و در کویت قهرمان کاپ و لیگ شده است. من او را برای اولین بار به ملوان با مبلغ ۱۲۰ هزار دلار آوردم. تیم بسیار بزرگ بود، اما مشکلاتی داشت.

درودگر با اشاره به حضور اسکوچیچ در تیم ملوان بندر انزلی بیان کرد: او ملوان را هفتم کرد و سه امتیاز هم به خاطر جریمه امتیازی از ما کسر شده بود. بازیکنان بزرگی در زمان او در ملوان رشد کردند که همه آنها را می‌شناسند. زمانی که اسکوچیچ به فولاد آمد، ۹ بازیکن را به‌خاطر کارت جعلی سربازی خارج کردند، پنجره نقل و انتقالات‌شان را هم بستند و تیمش در لیگ برتر پنجم شد. ببینید او چه موفقیت‌هایی داشته است.

وی   درباره مبلغ قرارداد سرمربی جدید تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: قرارداد او ریالی است. می‌دانید که مربیان خارجی ما مانند ویلموتس، استراماچونی و کالدرون به‌خاطر مسائل ارزی از کشور رفتند و ما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. اکنون قرارداد اسکوچیچ ریالی و حدود ۲۰۰ هزار دلار است. او مالیاتش را خودش باید بپردازد و این نکته به قراردادش اضافه شده است. مالیات ۳۵ درصد از ۵۰ درصد ماخذ است، یعنی مالیات اسکوچیچ حدود ۵۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.