مدیر صندوق کارآفرینی امید بردسکن اعلام کرد: در سال جاری تاکنون ۲۱ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۵۷میلیون تومان در سطح شهرستان بردسکن اجرا شده است.

 اجرای ۲۱ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۵۷ میلیون تومان

محسن صادقیان در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از توسعه پایدار اشتغال  مناطق روستایی، عشایری  و شهری  زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت و در اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر حمایت از اشتغال جوانان و کارآفرینان  در مناطق  روستایی صندوق کارآفرینی امید شهرستان بردسکن تعداد ۲۱ طرح  به مبلغ ۲میلیارد و نهصد و پنجاه و هفت میلیون تومان با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر ایجاد کرده است.

 وی بیان کرد: زیرساخت‌های لازم جهت صنعتی سازی مناطق روستایی به کمک کارآفرینان و صاحبان ایده فراهم شده است و در سال جاری  سقف تسهیلات صندوق کارآفرینی امید از ۲  به ۴ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است و طرح های متناسب به مزیت منطقه ای که سود آوری لازم را داشته باشند و تکمیل کننده زنجیره تولید در روستا  باشند از اولویت دریافت تسهیلات برخوردار می شوند.

 صادقیان  عنوان کرد: از جمله طرح های استراتژیک صندوق کارآفرینی امید  را می توان  به شناسایی و پرداخت تسهیلات به ۵ صندوق خرد محلی زنان با ۱۵۰ نفر عضو و شناسایی طرح هر روستا یک محصول  روستاهای باب الحکم در بحث حلو مغزی و پرورش زنبور عسل  در روستای کاسف  اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.