عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: به حول و قوه الهی راهپیمایی امسال نیز مانند همیشه به صورت گسترده و باشکوه برگزار شده و دسیسه های مخرب دشمن خنثی و تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

حاضران در مراسم تشییع سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن موتور محرکه انقلابند / بازهم تیر دشمنان به سنگ خواهد خورد

آیت الله حسن عالمی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاثیر بسیار مهمی در سرنوشت کشور و انقلاب اسلامی ایران دارد. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند، این نظام وانقلاب دارای دشمنان قسم خورده ایست. آنها به شدت پیگیر موضوعات ایران اسلامی و میزان حمایت مردم از نظام هستند.

وی ادامه داد: دشمنان مصرانه در تلاش بوده و امیدوارند که مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری کمرنگ و ضعیف داشته باشد. اما با حضور گسترده و پرشکوه ایرانیان در جشن انقلاب به طور قطع بر سرخوردگی دشنمان افزوده شده و برنامه های آنها با شکست روبرو خواهد شد.

وی تاکید کرد: به حول و قوه الهی راهپیمایی امسال نیز مانند همیشه به صورت گسترده و باشکوه برگزار شده و دسیسه های مخرب دشمن خنثی و تیر آنها به سنگ خواهد خورد.

آیت الله عالمی یادآور شد: موضوع مهمی که باید به آن توجه کرد این است که راهپیمایی امسال پس از ترور ناجوانمردانه سردار سپهبد قاسم سلیمانی صورت خواهد گرفت. رئیس جمهور پلید آمریکا اقرار کرده است که این ترور وحشیانه زیر نظر مستقیم خودش صورت گرفته است.

وی با ذکر این نکته که چهلم سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی با یوم الله ۲۲ بهمن همزمان شده است، ابراز کرد: حضور گسترده مردم در خیابانها در ۲۲ بهمن ماه، در راستای حضور میلیونی و عظیم هموطنان در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و عظیم الشان است.

وی افزود: در مراسم تشییع سردار سلیمانی جمعیت عظیمی در خوزستان، خراسان، تهران، قم و کرمان حضور یافتند و اگر امکان برگزاری مراسم در دیگر شهرهای کشور هم بود این مراسم باشکوه باز هم اتفاق می افتاد. در حقیقت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در راستای مراسم شهید سردار سلیمانی است که قرار است در تمام نقاط کشور رخ دهد.

وی مطرح کرد: دریای مردمی در خیابانهای ایران در مراسم تشییع سردار حاج قاسم سلیمانی و همچنین در یوم الله ۲۲ بهمن موتور محرکه این انقلاب است. حضور گسترده مردم در اجتماع ۲۲ بهمن امسال و سردادن شعارهای پرمعنی و روشن بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی متذکر شد: امسال علاوه بر اینکه شعارهای همیشگی و قدیمی راهپیمایی باید سر داده شود، نباید از شعارهای جدید و روشنگرانه و مناسب با شرایط روز مملکت و جهان غافل شد.  

وی در خصوص وظیفه سنگین مسئولان نظام در قبال مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی گفت: مسئولان نظام بر سفره این انقلاب نشسته اند. نظام جمهوری اسلامی رهاورد رشادت ها و شهادت های مردم ایران زمین است و اکنون مسئولان بر کرسی مدیریت جامعه نشسته اند. مسئولان وظیفه بسیار سنگینی در قبال مردم دارند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم آنها این است که نباید به هیچ عنوان گفتار و رفتار اختلاف برانگیز داشته باشند. در غیر اینصورت باید بگویم که یا متوجه نیستند و یا برای انقلاب، دلسوزی ندارند و یا موضوعات دیگری در کار است.  

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بر همه مردم و مسئولان واجب است که دست به دست هم داده تا مراسم یوم الله بیست و دوم بهمن ماه باشکوه وعظمت فوق العاده برگزار شود.  

وی بیان داشت: موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت این است که یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چندین روز پس از مراسم ۲۲ بهمن است. به طور قطع حضور گسترده مردم در راهپیمایی، باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر و حضور گسترده درانتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود. لذا مسئولان باید هر چه بیشتر در ایجاد دلگرمی و همبستگی ملی کوشا باشند.   

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.