بهنام بهزادی گفت: تا به امروز به گیشه باج نداده‌ام ولی با این روند فعلی سینما شاید مجبور باشم به سمت آن نوع سینما هم‌ بروم.

تا الان به گیشه باج نداده‌ام/ «من می‌ترسم» از ترکیب دو داستان واقعی ساخته شده است

به گزارش قدس آنلاین،  نشست خبری فیلم «من می‌ترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی با حضور عوامل شامگاه ۱۹ بهمن ماه در پردیس ملت برگزار شد.

بهنام بهزادی درباره اینکه آیا با این فیلم قصد دارد از سینمای هنری فاصله بگیرد؟ گفت: من قصد فروش برای گیشه را ندارم و تا اینجا هم به گیشه باج نداده‌ام،‌ اما فکر می‌کنم با این روند فعلی سینما مجبور باشم به آن سمت بروم.

او درباره بازیگرهای فیلمش و معرفی یک چهره جدید گفت: من معتقدم سینمای ما به چهره‌های جدید نیاز دارد و البته دلم می‌تپد که با بازیگران غیرحرفه‌ای کار کنم. بازیگران حرفه‌ای با همه مزیت‌هایی که دارند ولی گاهی حتی عوامل پشت دوربین هم بابتش تغییر می‌کنند. البته در این فیلم خوشبختانه چنین مسئله‌ای نداشتیم.

وی افزود: این فیلم از ترکیب ۲ داستان واقعی ساخته شده و قطعاً کاراکترها ما به ازا داشته‌اند. من از اول که فیلمنامه را می‌نوشتم برخی بازیگران مثل خانم پسیانی را مد نظر داشتم اما مهمترین عنصر برای انتخاب بازیگر این است که بدانم از عهده نقش برمی‌آید.

وی درباره حضور شاکردوست گفت: به نظرم الناز شاکردوست پتانسیل‌ و انگیزه زیادی در این کار داشت و باز هم دارد تا در کارهای تجربی و مستقل حضور داشته باشد.

پوریا رحیمی سام هم حضورش در این فیلم را تجربه‌ای متفاوت دانست که نوع نگاه به بازیگر در فیلم فرق دارد و افزود: من در این سال‌ها تلاش کردم خود را به آن گونه دیگر بازیگری در سینما نرسانم که با روند فعلی‌ام متفاوت است. برای من مردم حتما در اولویت هستند ولی فکر می‌کنم در زمانی که مانیفست دادن در اینستاگرام راحت اتفاق می‌افتد من کارم را با سینما انجام می دهم.

ستاره پسیانی هم با اشاره به دومین تجربه همکاری‌اش با بهزادی پس از وارونگی گفت: همکاری در فیلم‌های آقای بهزادی مثل ورکشاپ است و من در کار با ایشان یاد می‌گیریم بازیگری را کنار بگذارم و در لحظه زندگی کنم.

او درباره حضور ‌زیادش‌ در سینما با توجه به سابقه پررنگ تئاتری افزود: هنوز تئاتر را خیلی بیشتر دوست دارم ولی مدتی است که می‌خواهم در سینما هم بیشتر کار کنم و کار در فیلم‌های تجاری و هنری را دوست دارم با هم تجربه کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.