خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از اعزام کاروان انقلاب به روستاها و نقاط مرزی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

سفر کاروان انقلاب به مناطق محروم خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد بابیان اینکه این کاروان شامل اعضای کمیته همیاری و محرومیت‌زدایی هستند، افزود: تمامی برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده در این کاروان در جهت برطرف کردن موانع و مشکلات مردمی در مناطق محروم و همچنین حفظ وحدت، مقاومت در مقابل هجمه‌های دشمنان کشور پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه در قالب این کاروان خدمات متنوعی همچون پزشکی و درمانی، فرهنگی، مشاوره، کاروان سلامت، پیک سیار امید و اکران فیلم به مردم این نقاط ارائه می‌شود، ادامه داد: این کاروان طی دهه فجر به سه‌نقطه محروم استان اعزام می‌شوند.

الهی راد منطقه گیفان را اولین هدف کاروان انقلاب و ارائه خدمات متنوع عنوان کرد و گفت: این کاروان در دومین روز دهه فجر در روستاهای این منطقه ساکن شد.

وی ادامه داد: منطقه حصار چه نیز در ۱۵ بهمن‌ماه میزبان کاروان انقلاب است که در قالب این کاروان خدمات مهمی ازجمله ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم ارائه می‌شود و همچنین سومین سفر کاروان انقلاب منطقه شیرین سو و خر توت است.

وی ادامه داد: در قالب این کاروان دیدارهایی به‌منظور بررسی مشکلات و نیازهای خانواده‌های مددجوی تحت حمایت کمیته امداد انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.