گرچه گلزنی ارسلان مطهری در دربی ۹۱ موجب شد غیبت شیخ دیاباته در ترکیب استقلال به چشم نیاید اما به واقع اگر دیاباته در ترکیب استقلال حضور داشت چه بسا معادلات طور دیگری رقم می‌خورد و آبی‌ها با بردی پرگل میدان را ترک می‌کردند.

دیاباته: امیدوارم

حمیدرضاعرب/

گرچه گلزنی ارسلان مطهری در دربی ۹۱ موجب شد غیبت شیخ دیاباته در ترکیب استقلال به چشم نیاید اما به واقع اگر دیاباته در ترکیب استقلال حضور داشت چه بسا معادلات طور دیگری رقم می‌خورد و آبی‌ها با بردی پرگل میدان را ترک می‌کردند.

شیخ این روزها به بازیکنی کلیدی بدل شده و هواداران در حالی که از گلزنی‌های مطهری به وجد آمده‌اند اما آرزو می‌کنند این بازیکن تأثیرگذار هرچه زودتر در ترکیب تیمشان به میدان برود. فرهاد مجیدی هم به بازگشت دیاباته عمیقاً احساس نیاز می‌کند. به خصوص اینکه قرار است استقلال در روزهای آتی دو بازی پی در پی در لیگ قهرمانان آسیا نیز انجام دهد.

استقلال ابتدا با الشرطه بازی دارد که شیخ بی گمان غایب آن بازی خواهد بود و پس از آن به مصاف الاهلی عربستان می‌رود. دیداری که قرار است در امارات برگزار شود. کادرپزشکی استقلال درتلاش است دیاباته را برای آن بازی برساند اما اگر این اتفاق رخ دهد پیش بینی دکتر کاوه ستوده در زمان بازگشت این بازیکن غلط از آب درخواهد آمد و شیخ زودتر به میادین بازخواهد گشت.

ستوده از غیبت ۲۱ روزه شیخ صحبت‌ به میان آورده بود که اگر درست باشد شیخ نه تنها بازی با الاهلی بلکه در بازی با ذوب آهن هم غایب است اما درعین حال تلاش می‌شود معادلات دیگری رقم بخورد. شیخ خود به بازگشت امیدوار است. او که این روزها زیر نظر پزشکان استقلال به لیزر درمانی می‌پردازد وعملیات بازگشتش به دقت درحال پیگیری است درباره احتمال بازی مقابل الاهلی این صحبت‌ها را به زبان آورده: «سخت درحال درمانم. می‌دانم که استقلال به من نیاز دارد. سعی می‌کنم در کمترین زمان ممکن دوباره به ترکیب استقلال برگردم. شاید مقابل الاهلی بتوانم بازی کنم و شاید هم نه. همه چیز در روزهای آتی مشخص می‌شود. من فقط امیدوارم». تردیدی نیست اگر استقلال در بازی با نماینده عربستان شیخ را هم داشته باشد مثلث او، ارسلان و قائدی بسیار رعب آور وامیدوار کننده خواهد بود...

*دیاباته و میلیچ می‌توانند فسخ کنند!

در همین حال اگر باشگاه استقلال تا قبل از سه شنبه دستمزد معوق شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت نکند  این دو بازیکن خارجی طبق قانون می‌توانند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و در نیمه راه ایران را ترک کنند! استقلالی‌ها با اینکه اطلاع دارند باشگاه‌های متمول عربی به دنبال خرید شیخ هستند، با این وجود نه تنها برای تمدید قرارداد ستاره آفریقایی کاری انجام نداده‌اند بلکه با پرداخت نکردن به موقع پول دیاباته ناراحتی و نارضایتی او را موجب شده اند! ‌ در یکی دو روز گذشته خبرهایی مبنی بر ترک ایران از سوی دیاباته مطرح شده بود که باشگاه استقلال این موضوع را به مصدومیت این بازیکن و درخواست او برای درمانش در خارج از کشور مرتبط دانسته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.