اهواز- مدیر اداره کل ارشاد اسلامی استان خوزستان با بیان اینکه محل راهپیمایی ۲۲بهمن در اهواز امسال تغییر پیدا کرده، خبر داد: راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از میدان شهدا به ابتدای خیابان سلمان و از آنجا به انتهای این خیابان است.

اعلام مسیر راهپیمایی ۲۲بهمن در اهواز

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد جوروند مدیر اداره کل ارشاد اسلامی استان خوزستان در نشست با خبرنگاران ۲۰ بهمن ۹۸ با بیان اینکه محل راهپیمایی به مناسبت ۲۲یهمن در اهواز امسال تغییر پیدا کرده، خبر داد: مسیر راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از میدان شهدا به ابتدای خیابان سلمان و از آنجا به انتهای این خیابان است.
جوروند با اشاره به اینکه  رویدادهایی که  پیام های مثبت داشته در سال های اخیر بیشتر بوده افزود: اتحاد مردم از برکاتی بود که در شهادت سردار سلیمانی ایجاد شد و شرکت این جمعیت در مراسم قابل پیش بینی نبود.

این مسئول با اعلام اینکه چهلمین روز شهادت این مقام در مصلی اهواز برگزار می شود، از همه اقشار و اصناف فرهنگ و هنر دعوت کرد در راهپیمایی۲۲بهمن حضور یابند چراکه قوت قلبی برای مسئولان جمهوری اسلامی است. 
وی با اشاره به حضور تاریخی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید سپهبد سلیمانی در اهواز اظهار کرد: تفاوت یک حکومت مردمی با دیگر حکومت ها همین شرکت در انتخابات است و ما امیدواریم هر کدام از کاندید ها رای آورند به درد مردم بخورند.
جوروند بعد از جشنواره فیلم فجر از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در سینما هلال از ۲۴ تا ۳۰ بهمن خبر و گفت: جشنواره شعر استانی نیز در نیمه اول اسفند برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.