همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای در ایام نوروز خبر داد.

تشدید نظارت بر ناوگان عمومی جاده ای همدان در ایام نوروز

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در نشست هماهنگی امور راهداری و مسافر در آستانه سال جدید در جمع معاونان و روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: طرح تشدید نظارت بر ناوگان اتوبوسی جاده‌ای با هدف افزایش ایمنی سفرهای ناوگان با تعامل مشترک راهداری و پلیس با شدت و سرعت بیشتری اجرا می‌شود.

پناهنده در ادامه به تصادفات در بخش ناوگان عمومی و اجرای دستورالعمل های ارسالی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تصادفی که حادث شود علل و عواملی ناشی از عدم نظارت کافی باش، باید پاسخگو باشیم.

وی افزود: بنابراین به لحاظ حساسیت بسیار بالا، استفاده از گشت های راهداری نیز در این زمینه ضرورت دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیانکرد: هیچ بهانه ای برای ضعف کاری قابل توجیه نیست و اتفاقات و حوادث در ناوگان عمومی باید قبل از اتفاق پیشگیری شود.

پناهنده افزود: روسای شهرستان ها باید اکیپ های فعال خود را موظف به اطلاع رسانی به موقع کنند و عدم اطلاع مسئولان از مسائل کاری و اتفاقات، ناشی از ضعف کاری محسوب می شود.

وی عواقب ناشی از بی دقتی در انجام امور محوله به بخشنامه های ارسالی با موضوع تشدید نظارت ها اشاره کرد و افزود: شرکت ها موظف هستند پلاک های خوانا از اطلاعات تماس شرکت مدیرعامل، رانندگان و ... را در معرض دید مخاطبان و مسافران قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.