فرماندار تایباد گفت: در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی حدود ۲۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان و ایجاد ۴۰۰ شغل مستقیم در این شهرستان افتتاح شد.

افتتاح ۲۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با ایجاد ۴۰۰ شغل در تایباد

به گزارش قدس آنلاین، محسن سیاح  با بیان اینکه دهه فجر در شهرستان تایباد با ۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، عمرانی و اقتصادی آغاز شد، اظهار کرد: در این برنامه‌ها ۲۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد که باعث ایجاد ۴۰۰ شغل مستقیم در شهرستان تایباد شده است.

فرماندار تایباد با بیان اینکه تعهد اشتغال شهرستان تایباد در سال جاری دو هزار و ۱۰۰ شغل بوده است، افزود: ما توانستیم فقط در ۹ ماهه امسال دو هزار و ۵۰۰ شغل ایجاد کنیم و تلاش‌ها برای افزایش این رقم همچنان ادامه دارد.

وی در خصوص عناوین برنامه‌های دهه فجر سال جاری، تصریح کرد: امسال توانستیم تلفیقی از برنامه‌های فرهنگی، هنری، اقتصادی و عمرانی را به اجرا گذاریم. در حوزه فرهنگ با تکیه بر فرهنگ قرآن و ایثار و شهادت، برنامه‌های متنوعی برگزار کردیم که نخستین کنگره شهدای انقلاب اسلامی تایباد و کنگره بانوی آفتاب از شاخص ترین این برنامه‌ها است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان تایباد ادامه داد: در حوزه عمرانی و اقتصادی، پالایشگاه تولید بنزین و مشتقات آن با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان توسط یکی از معین‌های اقتصادی شهرستان و با حضور معاون استاندار خراسان رضوی به بهره برداری. رسید این پالایشگاه در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با تولید بنزین و صادرات آن به کشور افغانستان، می‌تواند در حوزه اقتصادی شهرستان نقش مهمی ایفا کند.

وی با بیان اینکه اولین گلخانه مجهز و مدرن تایباد در روستای شیزن در دست ساخت است، ابراز کرد: این گلخانه تا آخر سال به بهره برداری می‌رسد. همچنین ستاد فرامین حضرت امام (ره) یک پروژه بزرگ کشاورزی و دامپروری را در دست اجرا دارد، فاز اول این پروژه با ظرفیت ۵۰۰ رأس گاو شیرده به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

منبع : مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.