رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با هر اشتغال جدید یک پرونده از پرونده‌های دادگستری کم خواهد شد.

نقش مثبت سرمایه‌گذاری و اشتغال در کاهش پرونده‌های قضائی

به گزارش قدس آنلاین،غلامعلی صادقی در مراسم افتتاح هتل ضیافت‌الزهرا که با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی خوبی که از آغاز فعالیت آقای رزم‌حسینی در خراسان رضوی بین مسئولان استانی ایجاد شده، باید بخش خصوصی و دولتی را حمایت کنیم تا هر روز شاهد رشد سرمایه‌گذاری و اشتغال در استان باشیم.

وی افزود: به صورت طبیعی دستگاه قضا هم از چنین رویکردی منتفع خواهد شد، چرا که با هر اشتغال جدید، یک پرونده از مجموعه پرونده‎‌های دادگستری کم و بالعکس با هر بیکاری تبعات آن متوجه این دستگاه خواهد شد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ابراز کرد: رئیس قوه قضائیه در هر جلسه ای، به مسئولان قضایی توصیه می کنند که از تولید و اشتغال و سرمایه‌گذاری حمایت کنیم، بر این اساس بنای دستگاه قضا کمک به بخش خصوصی، دولتی و بخش عمومی است. 
وی با اشاره به حمایت‌های امام جمعه مشهد مقدس و همراهی آستان قدس، بخش‌های دولتی، امنیتی و نظامی از سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی، تصریح کرد: در استان هیچ ناهماهنگی برای حمایت از سرمایه‌گذاران وجود ندارد.
صادقی افزود: بخش خصوصی برای رفع مشکلات خود به معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی مراجعه کند و به سراغ مسیرهای انحرافی نروند، چرا که همه مسئولان استان، برای حمایت از سرمایه‌گذاران هم‌قسم شده‌اند.

منبع: استانداری خراسان رضوی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.