اصفهان - حجت الاسلام باقریان گفت:امروز سنگر ما کارگاه ها و کارخانه ها هستند که در این شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی باید با رونق بیش از پیش تبلور یابند لذا نیاز است به جوانان و ابتکار این قشر عزیز اعتماد کنیم.

 امروز سنگر ما کارگاه ها و کارخانه ها هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از اصفهان ،یادواره شهدای کارگر و کارمند شهرستان لنجان و گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلای زرین شهر برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین باقریان امام جمعه زرین شهر در این مراسم گفت: در جبهه های جنگ القاب و سن معنی نداشت همه طیف های مختلف مردم کارگر،مهندس،جوانان و همه در کنار همدیگر بودند تا سخت ترین کارها انجام شد.

وی افزود: امروز سنگر ما کارگاه ها و کارخانه ها هستند که در این شرایط جنگ اقتصادی و فرهنگی باید با رونق بیش از پیش تبلور یابند لذا نیاز است به جوانان و ابتکار این قشر عزیز اعتماد کنیم.

امام جمعه زرین شهر خاطر نشان کرد: اقدامات بزرگی توسط قشر کارگر و جوانان عزیز در جبهه های جنگ انجام شد و این افتخار آفرینی و همدلی همه مردم در کنار همدیگر تا همیشه جاودانه خواهد بود و باعث افتخار ایرانیان است.

وی بیان کرد:در این شرایط تحریم ظالمانه ، تنها با روحیه جهادی و انقلابی می توان همچون گذشته بر دشمن فائق آمد و افتخارات بزرگ آفرید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.