۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: 691961

این شرکت خودروسازی اسپانسر ماست. فقط عکس یادگاری می‌گیریم. همین.

ماجرای جهانبخش و پورشه؛ فقط عکس می‌گیریم

قدس آنلاین: علیرضا جهانبخش موفق شد بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه برایتون شود. او با آرای هواداران نه‌تنها این عنوان را به دست آورد، بلکه عنوان بهترین گل ماه را هم از آن خود کرد.
به گزارش  روزنامه جام جم بعد از کسب این دو عنوان تصاویری از جهانبخش کنار دو پورشه منتشر شد. یکی از اسپانسرهای این باشگاه کارخانه خودروسازی آلمانی است که ماشین‌های لوکس و گرانقیمتی تولید می‌کند.

رسانه‌های ایران بعد از انتشار تصاویر جهانبخش کنار این دو دستگاه پورشه 911 که گرانترین خودروی این کمپانی به حساب می‌آید اعلام کردند او آنها را به عنوان کادو دریافت کرده است. منتهی برای همه این سوال به وجود آمد که مثلا اگر بازیکنی در یک سال 5 ماه بهترین بازیکن تیمش شود و حداقل یک بار هم عنوان برترین گل ماه را مال خود کند، شش خودروی گرانقیمت پورشه جایزه می‌گیرد؟ قیمت تقریبی این خودرو هم از صد هزار دلار شروع می‌شود و بسته به آپشن‌ها افزایش پیدا می‌کند. باشگاه برایتون هم اینقدر پول ندارد که بخواهد از این هزینه‌ها کند یا اسپانسری برای چنین باشگاهی مدام ماشین بدهد.

جهانبخش درباره این موضوع گفت: «نه، پورشه‌ای به ما نمی‌دهند. این شرکت خودروسازی اسپانسر ماست. فقط عکس یادگاری می‌گیریم. همین. »

وقتی با شوخی به جهانبخش گفتیم اگر پورشه می‌دادند در پارکینگش جا نداشت، با لبخند ادامه داد: «اگر بدهند من پارکینگش را جور می‌کنم! ولی خارج از شوخی این کاری است که همه باشگاه‌ها می‌کنند و تنها به عکس یادگاری خلاصه می‌شود. این چیزی است که در قراردادهای باشگاه و اسپانسر هست. »

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.