استاندار خراسان رضوی با اشاره به حجم قابل توجه اشتغالی که با سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری ایجاد می‌شود، گفت: باید از طریق کاهش بروکراسی اداری، شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری تسهیل شود.

سرمایه گذاری در صنعت گردشگری اشتغالزایی قابل توجهی دارد/شرایط برای سرمایه گذاران باید تسهیل شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در مراسم بهره‌برداری از هتل ضیافت‌الزهرا  همزمان با دهه مبارک فجر، افتتاح پروژه های این چنینی را نتیجه همدلی همه ارکان حاکمیت در استان برشمرد اظهار کرد: امیدواریم سرمایه‌گذاران با بهره گیری از فرصت ایجاد شده در نتیجه همدلی همه بخش ها در خراسان رضوی، در زمینه ایجاد اشتغال بیش از پیش نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر لزوم اصلاح قوانین مزاحم و مانع رونق تولید و کاهش بروکراسی پیچیده اداری افزود: در راستای دستیابی به توسعه و پیشرفت، با هماهنگی همه دستگاه های اجرایی و قضایی، مقررات را خم خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه بر اساس آموزه های دینی، جهل و فقر بزرگترین دشمن انسان محسوب می شود، ابراز کرد: هرچند مبارزه با این دو پدیده کار آسانی نیست اما همه ارکان حاکمیت در استان تلاش خود را به کار گرفته اند که با همدلی و همزبانی، در راستای رفع فقر و جهل از خراسان رضوی گام های ارزشمندی برداشته شود.

رزم‌حسینی گفت: شهیدان جان خود را در راه دفاع از میهن اسلامی و انقلاب، فدا کردند تا مردم زیر چتر امنیت، به فعالیت اقتصادی پرداخته و در رفاه و آسایش زندگی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری اشتغال قابل ملاحظه ای دارد، افزود: در این صنعت با کمترین میزان سرمایه گذاری می توان اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرد لذا وظیفه داریم مسیر را برای سرمایه‌گذاری بخش گردشگری هموار کنیم.

گفتنی است؛ هتل ضیافت‌الزهرا مشهد با ۳۱۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی احداث شده است و برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.