ایلام - فرماندار بدره گفت: پروژه مطالعات آب دشت هندیمینی انجام‌ و منتظر مجوز تخصیص آب از وزارت نیرو هستیم که با بهره برداری از این پروژه چهار هزار و ۵۰۰ هکتار به اراضی آبی این شهرستان اضافه می شود .

برای بهره برداری از پروژه آب دشت هندیمینی منتظر مجوز از وزارت نیرو هستیم

به گزارش قدس آنلاین، یونس آزادی روز یکشنبه در تور خبری که به مناسبت دهه فجر برگزار گردید، اظهار داشت: ایام فرخنده دهه فجر فرصتی برای بازگویی تلاش و زحمت های انقلابیون، علما، روحانیون و مردم ایران اسلامی در اوایل انقلاب است.

وی با اشاره دستاوردهای نظام و تبیین عملکرد و اقدام های دولت در عرصه های مختلف به مردم دانست وافزود: در این ایام ۲۵ طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی با اعتبار ۳۱۳ میلیارد ریال بهره برداری می رسد.

فرماندار بدره با بیان اینکه ارتباط و مشورت با مردم در اولیت کارهایم قرار داده ام، یادآور شد: یکی از کارهای شاخص در شهرستان بدره برنامه های ده گردی با حضور مسئولین شهرستانی و استانی جهت رفع مشکلات مردم روستاها بوده است

آزادی خاطر نشان ساخت: حضور در سامانه ی سامد، دیدار باخانواده های شهدا و ایثارگران، مددجویان کمیته و بهزیستی، میز خدمت، پیگیری درخواست های مردمی از ادارات سطح شهرستان، ۲۳ جلسه ی ستاد تنظیم بازار، گشت مشترک، ازدیگر اقدامات این فرمانداری به مردم شهرستان بوده است.

وی به اقدامات انجام شده در حوزه گردشگری این شهرستان در حاشیه سد سیمره اشاره کرد و گفت: مطالعات این طرح بطور کامل انجام و طرح تهیه شده است، فاز اول ۲ جاده تنگه فری و للار تکمیل شده است

فرماندار بدره یادآور شد: پروژه پمپاژ آب زرانگوش و تلخاب هم اکنون با پیشرفت ۸۵ درصدی در دست اجراست که تلاش می شود برای ایام هفته دولت در سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به مصوبات سفر استاندار ایلام به  شهرستان بدره، افزود: ۲۱ پروژه مصوب شد که از این تعداد ۶ پروژه تاکنون به بهره برداری رسیده و ۱۲ پروژه نیز در دست اقدام است.

آزادی در خصوص وضعیت استقرار ادارات درس سطح شهرستان یادآور شد: ۱۶ اداره دارای چارت اداری، ۱۴ اداره با نمایندگی در سطح شهرستان مستقر و برای هفت مورد دیگر اقداماتی برای استقرار صورت گرفته است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.