رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۲۰ مدرسه در سطح مشهد تحت آموزشهای محیط زیستی قرار گرفتند و این میزان آموزش در طول سال به دویست مدرسه افزایش می‌یابد.

 آموزشهای محیط زیستی به 200مدرسه مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد پذیرا خاطرنشان کرد: اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد با همکاری انجمن مردم نهاد همیاران محیط زیست و حیوانات، در دهه مبارک فجر برای ۲۰ مدرسه در سطح شهر مشهد به برنامه‌های آموزشی در راستای حفظ محیط‌ زیست پرداخته است.

وی افزود: برنامه‌های آموزشی در قالب اردوهای نیم روزه و طبیعت گردی برای دانش آموزان، برگزاری نمایشگاه نقاشی و عکس با موضوع داشتن هوای پاک، زمین پاک و عاری از زباله می‌باشد.

پذیرا عنوان کرد: همچنین به مناسبت هفته هوای پاک با همکاری آموزش و پرورش ناحیه ۴ مسابقه نقاشی در ۴۰۰ مدرسه شهر مشهد برگزار شد که از بین آثار ارسالی تعداد ۲۰ نفر که بهترین آثار را داشتند تقدیر و جوایز نقدی اهدا گردید.

 رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد، با اشاره به اینکه در تمام مقاطع تحصیلی برنامه‌های آموزشی محیط زیست را داریم، ادامه داد: در مقطع دبستان  تأثیرگذاری کودکان بهتر است و خانواده ها نیز از کودکان تاثیر بیشتری میگیرند به همین علت ارتباط گرفتن با کودکان در این سن قوی تر است.

وی با تاکید بر اینکه همه ما نیازمند محیط زیستی سالم هستیم، خاطرنشان کرد: باید همه ما در کنار هم همکاری کنیم برای زیستن سالم، تا محیط‌ زیست سالمی برای نسل آینده به ارمغان بیاوریم.

منبع: شهرداری مشهد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.