خراسان شمالی- معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: در هفته دولت، دهه فجر و سفر ریاست جمهوری در سالجاری در مجموع بیش از ۲۰۶۰ پروژه به بهره برداری رسید.

۲۰۶۰پروژه در خراسان شمالی به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رجب زاده صبح دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۶۷۵ پروژه با اعتباری افزون بر ۳۳۷ میلیارد تومان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال ۱۰ کیلومتر از محور بجنورد به جنگل گلستان به زیر بار ترافیک رفت افزود: همچنین برای بازسازی ۶۵۰۰ واحد مسکونی سیلزده مجوز گرفته ایم که ۳ هزار واحد در شهرستان راز و جرگلان است.

وی گفت: برای بازسازی مناطق سیلزده ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب دولت و ۳۷۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است.

رجب زاده  ادامه داد: تا کنون بیش از ۲ هزار واحد مسکونی بازسازی شده و آماده تحویل است که تا پایان سال به ۳ هزار واحد مسکونی می رسد و در سه ماهه اول سال آینده تمامی واحدها بازسازی می شوند.

وی افزود: پل و ابنیه از موارد فراموش شده استان در راه های روستایی بود که بعد از سیل ابتدای سالجاری تمامی پل ها شناسایی شد و با اولویت بندی ایجاد ۲۱ پل در دستور کار استان قرار گرفته است.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین به طرح هر دهیاری یک طرح اشاره کرد و گفت: طی ۴ ماه با اجرای "هر دهیاری یک طرح" ۶۵۰ طرح به تهران ارسال شد و تا کنون ۵۰ طرح مصوب شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.