خراسان شمالی- رئیس اتاق بازرگانی خراسان شمالی از توسعه و ساماندهی منطقه ویژه اقتصادی استان باورود سرمایه گذاران جدید به استان در آینده نزدیک خبرداد.

توسعه و ساماندهی منطقه ویژه اقتصادی خراسان شمالی با ورود سرمایه گذاران جدید

سعید پور آبادی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با تاکید براین که توسعه صادرات با هدف حفظ بازارهای صادراتی میسر خواهد شد، گفت: بایستی تمام برنامه‌ها در بحث توسعه صادرات باتوجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان برنامه ریزی هدفمند داشته باشد.

وی استفاده از فرصت بازارهای اوراسیا، گسترش برگزاری میزهای کالایی در بحث کشاورزی، صنعت و سایر کالاها را ازجمله عوامل موثر درگسترش توسعه صادرات استان ذکر کرد.

وی توسعه زیرساخت‌های موجود استان را از ضروریات مهم استان در امر توسعه اقتصادی استان برشمرد و راهکار اساسی آن را جذب سرمایه‌گذار و استفاده ازظرفیت‌های سرمایه‌گذاران موجود استان  دانست.

پورآبادی متذکر شد: حل مشکلات زیرساخت های استان توسعه اقتصادی استان را به دنبال خواهد داشت.

وی استفاده ازظرفیت دانش آموختگان دانشگاهی را در عرصه های علمی، اقتصادی و... بسیار موثر در امر توسعه صادرات استان برشمرد.

پورآبادی با تاکید براین که شناخت آسیب ها، فرصت ها و تهدیدها درحوزه اقتصادی استان یک امر ضروری است، تصریح کرد: آموزش و ارتباط صنعت با دانشگاه، نگاه ویژه به کالاهای صادراتی استان و بسته بندی مطلوب کالاهای صادراتی را الزامات اساسی برای صادرات کنندگان و تولیدکنندگان در امر توسعه صادرات دانست  و براین مهم تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.