گیلان- مدیرکل بهزیستی گیلان در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: با افتتاح پروژه های دهه فجر بهزیستی در این استان ، ١٣٥ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم صاحب شغل می شوند.

ایجاد اشتغال برای ۱۲۵ مددجو توسط بهزیستی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان ، دکتر  نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در رشت عنوان کردذ: با افتتاح پروژه های دهه فجر بهزیستی گیلان، اشتغال ۶۷ نفر به صورت مستقیم و ۶۸ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.

وی با بیان این که در دهه فجر امسال ١١٧ پروژه با اعتبار بالغ بر هشت میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان افتتاح می شود، افزود: این پروژه ها در حوزه های توانبخشی، اجتماعی، پیشگیری و .. به بهره برداری می رسد. 

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: در دهه فجر امسال، ۵۳ واحد مسکونی از سوی بهزیستی گیلان افتتاح می شود که از این تعداد ١٠ واحد مسکونی مربوط به خانواده های دارای دو معلول است.

وی یاداور شد: در سال جاری، حدود ٢٨٠ واحد مسکونی با اعتبار، ٢٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون تومان به خانواده های تحت پوشش بهزیستی تحویل داده ایم.

وی با اشاره به برگزاری ٢١١ ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر از سوی بهزیستی گیلان در شهرستان های مختلف استان اضافه کرد: برپایی نمایشگاه در حوزه های مختلف کارآفرینی، بوم گردی و ..، گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مهدهای کودک و ملاقات عمومی با مددجویان از جمله این برنامه ها بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.