خراسان شمالی- جانشین انتظامی خراسان شمالی از کشف انبار احتکار کالای قاچاق از نوع کاغذ به ارزش بیش از یک میلیاردریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

احتکار میلیاردی کاغذ در اسفراین

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بدری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، طرح مبارزه با احتکار و کالای قاچاق در سطح شهرستان به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی در بازدید و بازرسی صورت گرفته از یک انبار در سطح شهرستان موفق به کشف ۲۸۲۰ بسته کاغذ A۴ و ۲۱ بسته A۳ قاچاق شدند.

سرهنگ بدری با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق احتکار شده بیش از یک میلیارد ریال برآورد شده است، یاد آور شد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه انبار مذکور پلمپ شد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با ورود هرگونه کالای قاچاق که به اقتصاد کشور ضربه میزند به شدت برخورد کرده و از شهروندان انتظار می رود در صورت اطلاع از این گونه اخبار موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.