«اسماعیل رضوان» از فرماندهان جنبش حماس در گفتگو با شبکه العالم تاکید کرد ایران، حزب‌الله، مقاومت فلسطین و همه نیروهای مقاومت در منطقه در یک جبهه هستند.

حماس: انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی از حمایت از مقاومت به جهان ارائه داد

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، «اسماعیل رضوان» از فرماندهان جنبش حماس در گفتگوی ویژه با شبکه العالم تاکید کرد: ایران، مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان و همه نیروهای مقاومت منطقه در یک جبهه هستند تا معامله قرن را شکست دهند.

اسماعیل رضوان گفت: انقلاب اسلامی ایران الگوی جدیدی از حمایت از مقاومت به جهان ارائه داده است.

اسماعیل رضوان افزود: در حالی در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرار داریم که همزمان یکی از فرماندهان بزرگ انقلاب اسلامی را از دست داده‌ایم. ما شهید سپهبد قاسم سلیمانی را از دست دادیم؛ کسی که همواره از آرمان‌های فلسطین و مقاومت آن حمایت و پشتیبانی می‌کرد. درود و رحمت خداوند بر روح این شهید!.

اسماعیل رضوان ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشور دوست و برادر ماست.. ما حمایت‌های ایران از مقاومت فلسطین را ارج می‌نهیم. جمهوری اسلامی ایران همچنان به عهدی که بسته وفادار مانده است و ما می‌گوییم ما، ایران، حزب‌الله لبنان، مقاومت فلسطین و همه نیروهای مقاومت در منطقه در یک جبهه هستیم تا معامله ننگ و معامله قرن ترامپ را شکست دهیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.