رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا(ع) بر بسیاری از موقعیت‌های سازمانی حتی در سطح ملی ترجیح دارد و نصیب هر کسی نمی‌شود، گفت: تصمیم شهردار برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال، یک تصمیم شخصی بوده و هیچ مشورتی با شورای شهر نشده است.

اقدام کلایی بدون مشورت با شورای شهر بوده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا حیدری در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه خدمت به زائران امام رضا(ع) بر بسیاری از موقعیت‌های سازمانی حتی در سطح ملی ترجیح دارد، اظهار کرد: تصمیم شهردار برای ثبت نام در فدراسیون فوتبال، یک تصمیم شخصی بوده و هیچ مشورتی با شورای شهر نشده است.

رئیس شورای شهر مشهد افزود: فرصتی نشده تا ما با وی گفت‌وگو داشته باشیم، اما نظر سایر اعضای شورای شهر هم این است که در اولین فرصت با وی جلسه بگذاریم و دلایلش را برای این اقدام بشنویم.

وی ادامه داد: ما شهردار را با یک برنامه مشخص به عنوان شهردار انتخاب کرده‌ایم و لازم است با وی جلسه‌ای داشته باشیم و بعد بنا بر دلایل وی برای این اقدام تصمیم‌گیری می‌شود.

حیدری ضمن قدردانی از شهردار مشهد، گفت: شهردار مشهد تلاش فداکارانه و خوبی را در اداره مشهد داشت، در عین حال شرایط به گونه‌ای است که با همت همکاران‌مان در شورای شهر، برنامه عملیاتی پیشرفت شهر تا سال ۱۴۰۰ واضح و روشن و منابع و امکانات لازم برای انجام پروژه‌ها در سطح شهر مهیا است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد حوزه توسعه و عمران شهر را موفق توصیف کرد و گفت: قطار خدمت به مردم و توسعه و عمران وابسته به شخص نیست و به راه خود ادامه می‌دهد.

اقدام شهردار در ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال یک نکته مثبت برای مشهد است

شهناز رمارم هم در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: اینکه شهر مشهد، شهرداری داشته باشد که بتواند به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شود، یک نکته مثبت و فرصت برای مشهد است.

این عضو شورا، با بیان اینکه چنین اقدامی مسبوق به سابقه است، ادامه داد: شهردار سابق مشهد هم در حالی که هنوز در این مسؤولیت بود اما برای وزارت و شهرداری تهران اقدام کرد و حساسیتی ایجاد نشد!

وی دلسرد شدن شهردار مشهد از ادامه این مسؤولیت به خاطر وجود اختلاف با شورای شهر را انکار کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.