بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، طی بیانیه‌ای مردم و فعالان رسانه را به حضور در راهپیمایی دعوت کرد.

دعوت سازمان بسیج رسانه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

به گزارش قدس آنلاین، بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه، بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

انقلاب اسلامی ایران بر خلاف همه انقلاب‌های مادی یا طبقاتی یک انقلاب اسلامی منبعث از اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله و سلم و برآمده از جمهوریت است که با هیچ انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست و سند مردمی بودن آن شهدای انقلاب اسلامی هستند که در میان آنان از همه اصناف و اقشار مختلف و متنوع مردم دیده می شود.

انقلاب اسلامی مردم ایران در برابر نظام ظالمانه و ددمنشانه پهلوی به پیروزی رسید. ملت بزرگ ایران عزت، استقلال، آزادی، عدالت و پیشرفتی که سال‌ها توسط دیکتاتورها و نظام پادشاهی لگدمال شده بود، را به دست آورد و این راه پر فراز و نشیب همچنان ادامه دارد.

همگی اذعان دارند که همه مردم ایران یک صدا و با همدلی سرود ملی استقلال و آزادی سر دادند و سرها دادند تا این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

اینک ایران در آغازین روزهای گام دوم انقلاب اسلامی که پشتوانه آن خون هزاران شهید نهضت اسلامی، هزاران شهید ترورهای کور منافقین، هزاران شهید هشت سال دفاع مقدس و هزاران شهید مدافع حرم و شهدای جبهه جهانی مقاومت اسلامی است؛ برخلاف خواسته بدخواهان، چهل و یکمین سال پیروزی را جشن خواهد گرفت.

هر چند امسال جبهه جهانی مقاومت اسلامی غم بزرگ نبودن شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابو مهندس المهدی را در سینه دارد اما حضور باشکوه مردم در این روز بزرگ جبهه مقاومت و مستضعفین جهان را دلگرم و استکبار و استعمار را ناامید و زمینه نابودی آنان را فراهم خواهد کرد.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از همه اقشار مردم به خصوص اصحاب و فعالان رسانه‌ای برای حضور و راهپیمایی دعوت می‌کند و از اصحاب رسانه به خصوص فعالان فضای مجازی انتظار دارد از هیچ تلاشی در انعکاس آن و ارتباط با رسانه‌های مردمی جهان دریغ نورزند.

بدون شک امپراطوری رسانه‌ای استکبار و استعمار با برنامه‌ریزی هدفمند تلاش می‌کند هر ساله در رسانه‌های وابسته این حضور میلیونی را ناچیز نشان دهد و با حاشیه‌سازی از صدر خبرهای جهان حذف کند.

سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.