حضور حداکثری مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین ماندگار در تاریخ کشور به شمار می‌رود و این رویداد عظیم همیشه صلابت و اقتدار ایران را به نمایش می‌گذارد.

۲۲ بهمن ماه برگ زرینی در افتخارات ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین، امام جمعه اهل سنت تایباد افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به دلیل اینکه با اربعین شهادت مظلومانه سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی مصادف شده است با سال‌های دیگر بسیار متفاوت است.

مولوی غلام نبی توکلی ادامه داد: حضور متفاوت و گسترده آحاد مختلف مردم شیعه و اهل سنت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پشتوانه‌ای برای آزمون دوم ملت یعنی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال خواهد بود.

وی گفت: به کوری چشم دشمنان، مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور پرشور، گسترده و حماسی خود به جهانیان نشان خواهند داد که همچنان پشتیبان انقلاب و رهبری هستند و هر کجا لازم باشد در صحنه حضور می‌یابند.

وی افزود: چشمان بدخواهان به این دو رخداد است اما آنچه خواهند دید حضور حداکثری مردمی است که انقلابشان را در گذرگاه‌های مختلف پاس داشته و اکنون‌ نیز از آن نگهبانی و صیانت می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت تایباد ادامه داد: در این برهه حساس همه اقشار مختلف مردم باید با اتحاد و انسجام در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و با وحدت خود یکبار دیگر نقشه های شوم دشمنان را خنثی نمایند و قدرت و ایستادگی ملت ایران را به نمایش بگذارند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرستان تایباد ساعت ۹ صبح فردا از مسجد صاحب الزمان (عج) به سوی چهارراه پست این شهر آغاز می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.