سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید شرایط زمین الشرطه به آن‌ها اجازه نداد به سبک دلخواهشان بازی کنند.

بازی‌های بعدی‌مان را با پیروزی به پایان می‌رسانیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  ایسنا، فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از تساوی تیمش برابر الشرطه عراق اظهار کرد: از نتیجه راضی نبودم اما از تلاش بازیکنانم بسیار راضی‌ام. از همه آن‌ها ممنونم. با توجه به اینکه در ۱۲ روز چند بازی سنگین انجام دادند ولی فوق‌العاده بودند. شرایط زمین هم چون مساعد نبود آن‌طور که باید و شاید نمی‌توانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم ولی از همه بازیکنان ممنونم که همه تلاششان را کردند. ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بهتر بازی می‌کنیم. درباره جمعیتی هم که آمده بود باید بگویم استقلال هر جای دنیا که برود تماشاگر دارد. فکر می‌کنم نصف این تماشاگران به خاطر غفوری آمده بودند. از همه آن‌ها ممنونم که به ورزشگاه آمدند و استقلال راتشویق کردند و امیدوارم در بازی‌های بعدی تیمم را با نتایج بهتری ببینم.

او درباره بازی نکردن چشمی هم توضیح داد: من توضیح دادم که تیم ما در ۱۲ روز چهار بازی سنگین انجام داده بود و نه تنها به چشمی بلکه به فرشید باقری و میلیچ هم استراحت دادیم و سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که شرایط‌شان برای بازی بهتر بود. به همین خاطر به چند بازیکن استراحت دادیم.

مجیدی اضافه کرد: تمام تیم‌های گروه ما خوب هستند. ما در تمام بازی‌ها با تمام قوا بازی می‌کنیم و بازیکنان بسیار خوبی داریم و نشان دادیم که اگر چند بازیکن مصدوم باشند، بازیکنانی که جای آن‌ها بازی می کنند همه با کیفیت هستند. از این بابت مشکلی نداریم و مطمئنم بازی‌های بعدی‌مان در گروه را با پیروزی به پایان می‌رسانیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.